عمر، کالایی گران‌بها و منحصر به فرد برای هر انسان است

بهارستان یک(پانا)- کارشناس مذهبی و امام جماعت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین باشکوه «وصال» و استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام، عمر را سرمایه و کالایی گران‌بها و منحصر به فرد برای هر انسان دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
عمر، کالایی گران‌بها و منحصر به فرد برای هر انسان است

آیین باشکوه «وصال» با محوریت استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام، با حضور حجت‌الاسلام نصرالهی، محمدعلی محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان، مصطفی کلانتری مدیر، اعضای شورای معاونین، مدیران، معلمان، اعضای بسیج دانش‌آموزی پایگاه‌های مدارس و سایر کارشناسان اداری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصرالهی در سخنانی به اهمیت ارزشمند بودن عمر اشاره کرد و گفت: همه ما کالایی منحصر به فرد به نام عمر انسان، همراه خود داریم و باید توجه کنیم که این عمر را کجا سرمایه‌گذاری می‌کنیم که مداومت داشته باشد و بعد از برچیده شدن حیات دنیا، سود آن به ما برسد و از آن بهره ببریم.

او در ادامه با اشاره به سوره عصر در رابطه با سود و ضرر انسان در این دنیا، اظهار کرد: اگر در این دنیا، عمر را سرمایه گذاری نکنیم و آن را گرامی نشماریم، از دست ما خواهد رفت؛ بنابراین بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری عمر و عاقبت بخیری در این دنیا، بازار شهادت است و ما باید از راه شهدا پیروی کنیم.

کارشناس مذهبی و امام جماعت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان یک، همچنین در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم اگر قرار است روزی چشم بر این جهان ببندیم، چه بهتر است که عمرمان در مجالس عرض ارادت به خدا، پیامبران و شهدا بگذرد و پایان یابد و این‌گونه است که عمر انسان به هدر نمی‌رود؛ زیرا این موضوع، همان سرمایه گذاری در جهت ارتباط و جلب رضایت خدا است.

در پایان این مراسم با مداحی رحیم حسین‌زاده همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار