مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

اجرای سند تحول بنیادین، نیاز به مشارکت تمامی ارکان تعلیم و تربیت دارد

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم تقدیر از افراد برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی، سند تحول بنیادین را نیازمند مشارکت تمام ارکان تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین، نیاز به مشارکت تمامی ارکان تعلیم و تربیت دارد

مراسم تقدیر از مدیران، معاونین، ناظران، داوران و رابطان جشنواره نوجوان خوارزمی در مدارس دوره اول متوسطه سال تحصیلی ۹۹ - ۴۰۰ با حضور مصطفی کلانتری مدیر، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه و کارشناسان آموزشی دوره اول متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

در این مراسم کلانتری ضمن عرض تبریک به مسئولان برگزیده در جشنواره خوارزمی و تشریح بخشی از سند تحول بنیادین، گفت: در شهرستانی هستیم که دانش‌آموزان مستعدی دارد اما شرایط کمی برای دیده شدن استعداد و درخشیدن آن‌ها وجود دارد؛ پس سند تحول بنیادین به دنبال این موضوع است که برای دانش‌آموزان، موقعیت‌ها و فرصت‌های جدید فراهم کند.

وی در ادامه افزود: همچنین سند تحول بنیادین باعث می‌شود تا دانش‌آموزان از آموزش‌زدگی و حافظه محوری فاصله بگیرند و موقعیت‌های مناسب فراوانی را برای یادگیری کسب کنند.

کلانتری در ادامه تاکید کرد: اجرای سند تحول بنیادین در این موضوع، نیاز به مشارکت تمامی ارکان تعلیم و تربیت دارد که تمامی این موارد در جشنواره‌ای به عنوان جشنواره نوجوان خوارزمی پدیدار می‌شود و دانش‌آموزان فرصتی را پیدا می‌کنند که موقعیت‌های یادگیری را از کلاس درس به کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه منتقل کنند تا زمان یادگیری آن‌ها افزایش یابد.

وی به اهداف مهم جشنواره نوجوان خوارزمی اشاره کرد و گفت: افزایش مدت زمان یادگیری دانش‌آموزان باعث می‌شود تا فعالیت دانش‌آموزان پروژه محور شود که از اهداف مهم جشنواره نوجوان خوارزمی این موضوع است و تمامی مسائل عنوان شده در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

لازم است توجه کنیم که دانش‌آموزان در آینده حسرت می‌خورند که چرا نتوانستند استعداد خود را شکوفا کنند و امید است تا سال آینده با پیگیری‌ها و راهنمایی‌های دبیران راهنما، شاهد دانش‌آموزان برتر و موفق‌ منطقه در مرحله کشوری جشنواره خوارزمی باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار