در دیدار با امام جمعه تبریز و نماینده سازمان بسیج دانش آموزی کشور مطرح شد؛

نوجوانان دانش‌آموز، باید در مدرسه فعال، کاری، مثبت و شاداب باشند

تبریز(پانا) - رئیس بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی حرکت‌زایی و پویایی را مهم‌ترین امری دانست که باید در دانش‌آموز مؤمن و انقلابی وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان دانش‌آموز، باید در مدرسه فعال، کاری، مثبت و شاداب باشند

در پی اقدام مبتکرانه امام جمعه تبریز در سپردن تمامی امورات به دانش آموزان بسیجی در هفته بسیج دانش آموزی؛ سرهنگ پاسدار حسین بابازاده به نمایندگی ازرئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، مسئولین و فرماندهان سپاه استان و رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا در بیت امام جمعه حضور یافته و از اقدام مبتکرانه ایشان در سپردن تمامی امورات به دانش آموزان بسیجی در هفته بسیج دانش آموزی امسال طی لوحی تقدیر نمودند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسین بابا زاده نماینده رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ضمن قدرانی از این اقدام مبتکرانه امام جمعه محبوب تبریز گفت: این اقدام در شهر تبریز که شهر اولینهاست الگویی برای تمام استانها در راستای ارج نهادن به نوجوانان و حمایت از نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: این اقدام مبتکرانه که از طرف بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با حمایت های شخص امام جمعه رخ داد چراغ راهی برای مسئولین کشوری و استانی خواهد بود.

بابازاده در پایان سخنان خود پیام تقدیر سردار غلام رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور را به ایشان ابلاغ کرده و از تمامی زحمات ایشان تشکر کرد.

در ادامه این دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، سرهنگ الیاس گل محمدزاده نیز از حمایتهای بی دریغ نماینده ولی فقیه در استان و از فعالیتها و عملکرد سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی تشکر نموده و توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

رئیس بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار گفت: حرکت‌زایی و پویایی مهم‌ترین امری است که باید در دانش‌آموز مؤمن و انقلابی وجود داشته باشد و این موضوع در رفتار او مشاهده شود، لذا دانش‌آموزان باید با الگو گیری از شهدا این گونه راه آنان را ادامه دهند.

وحید فرشباف یکی دیگر از شرایط را خوب درس خواندن و خوب کار کردن خواند و افزود: علم و علم‌آموزی یکی از اساسی‌ترین ابزارها و وسیله‌ها است، آنهایی که نخبه هستند، برای کشورشان کار کنند، در خدمت دشمن قرار نگیرند؛ باید درس خواندن یک ارزش والا برای دانش آموزان باشد و رابطه‌ خود را با خدای متعال تقویت کنند. دشمن را بشناسیند و فریب نخورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار