رییس جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی :

جوانانی را باید پرورش دهیم که همچون شهیدان ما باشند

تبریز(پانا)- رییس جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این که جوانانی را باید پرورش دهیم که همچون شهیدان ما باشند، به اهمیت تربیت دانش آموزان تراز انقلابی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانانی را باید پرورش دهیم که همچون شهیدان ما باشند

مصطفی نجفقلی‌زاده سرایی در آیین تکریم و معارفه خود در محل دبیرستان طالقانی تبریز گفت: امید است با همکاری یکدیگر و الگوگیری از بیانیه گام دوم انقلاب بتوانیم در پیشبرد اهداف مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین قدم برداشته و موفق باشیم.

وی افزود: با توجه به سخن شهید میثمی، قدرت ما متصل به توانایی های ما نیست بلکه بستگی به میزان ایمان ما به خدا دارد ان‌شاءالله ما نیز با توسل به درگاه حق تعالی بتوانیم افرادی همچون شهید زین‌الدین که با رتبه ۴ کنکوری و بورسیه فرانسه با شنیدن ندای جنگ از تمامی آنها دست کشیده و به سوی جنگ رفته‌اند را تربیت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: جوانانی را باید پرورش دهیم که همچون شهیدان ما باشند شهدایی که در دوران دفاع مقدس هم می‌جنگیدند و هم درس می‌خواندند این چنین فرزندانی می‌توانند در موفقیت ایران اسلامی موثر واقع شوند.

نسل آینده ساز ما، دانش آموزان بسیجی هستند

همچنین در ادامه رییس سابق سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی ضمن گرامی داشت یاد ١٨۵٠ شهید دانش‌آموز و ٢٠٠ شهید فرهنگی استان که این دانش‌آموازن شهید را تربیت کرده بودند گفت: نسل آینده‌ساز ما، دانش‌آموزان بسیجی هستند که توسط معلمان تربیت می‌شوند.

وحید فرشباف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:"از این تشکل امین و متدین حمایت کنید." ادامه داد: همه ما برای تحقق فرمایشات ایشان تلاش کردیم. تمامی حوزه‌های بسیج‌ دانش‌آموزی فعالیت عالی و با کمترین امکانات بیشترین کارایی را داشتند.

فرشباف با ارائه گزارشی از عملکرد خود در سال‌های تصدی پست رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: ۴٩ حوزه بسیج دانش‌آموزی در کل استان داریم و طرح‌های خوبی همچون طرح تربیتی وطرح شهید بهنام‌محمدی را با حمایت بزرگانی در سطح استانی برگزار کردیم. بهترین نفرات مدارس در طرح یاوران شناسایی شده است.

وی در ادامه افزود: در طرح آمادگی‌دفاعی استان ١٨۵٠ مربی و دبیر آمادگی‌دفاعی شناسایی کرده و حکم دادیم و البته جهت حضور در کلاسهای درس از راویان جنگ استفاده نمودیم. اردوی راهیان‌نور را با ١٠٣ هزار نفر به جنوب کشور اعزام کردیم.

رئیس سابق بسیج دانش آموزی استان گفت: در زمینه علمی پژوهی هزار و ۲۰۲ تیم ۵ نفره از استان آذربایجان‌شرقی در لیگ بین‌المللی پایا ثبت نام کرده و استان ما بیشترین مدال‌های کشوری را دریافت کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار