فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

امروزه ما در هدف دشمنان انقلاب قرار گرفته ایم

تبریز(پانا)- فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با بیان این که امروزه ما در هدف دشمنان انقلاب قرار گرفته ایم، به تربیت جوانان و نوجوانان در تراز انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
امروزه ما در هدف دشمنان انقلاب قرار گرفته ایم

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج دانش‌آموزی استان گفت: این مسئولیت، مسئولیت خطیری‌ است و لذا مایه دوام انقلاب، تربیت دانش‌آموزانی است که امروز در جایگاه‌های مختلف به خدمت رسانی به نظام مشغول‌ اند.

وی ادامه داد: هرگز فراموش نخواهیم کرد مسئولین عزیز ما که همه مورد افتخار ما هستند. در صحنه دانش‌آموزی در راهیان نور، راهپیمایی ها، مراسم و مناسبات و در تمامی موضوعاتی که انقلاب اسلامی ما نیاز به آن داشته، حضور حداکثری خود را ثابت کرده‌اند. بسیج در کنار معلمان و مدیران و کارکنان آموزش و پرورش به این امر می‌پردازد تا به حفظ اسلام و تداوم انقلاب بپردازد.

وی افزود: انقلاب ما در برهه‌ای قرار گرفته است که نیاز قطعی و صددرصدی تربیت نسل شایسته انقلاب را می‌طلبد. تربیت امروز ما تضمین آینده انقلاب و تداوم راه شهدا است. این مسئولیت مهم و حیاتی بر عهده مجموعه مقدس و مبارک آموزش و پرورش در تمامی سطوح و تمامی مسئولیت‌ها است. بیانیه گام دوم اگر بخواهد با ریشه قوی اجرا شود قطعا می‌تواند ریشه آن از همان ابتدا در آموزش و پرورش با تربیت نسل آینده در تراز جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به تربیت جوانان انقلابی گفت :در تربیت جوانان و دانش‌آموزان و افرادی که در این نظام می‌خواهند نقش آفرینی کنند، باید در مرحله اول خانواده، در مرحله دوم جامعه، دانشگاه و مدارس و فراتر از این مراحل اگر ارتباط مستمر، مفید و دائمی خود را با مساجد حفظ کنیم حتما نسلی در تراز جمهوری اسلامی خواهد بود. مسجد سنگر اصلی انقلاب است. ماموریت عمق بخشی انقلاب و تربیت نسل آینده برعهده آموزش و پرورش و راستای هدف متعالی انقلاب تربیت در راستای ظهور می باشد. امروزه ما در هدف دشمنان انقلاب قرار گرفته ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرده و گفت: خنثی کننده همه کارهایی که علیه آرمان‌های انقلاب است می‌تواند اقدامات مشترک بسیج دانش‌آموزی باشد. امیداست برای حفظ و تداوم انقلاب و راه شهدا بتوانیم در کنار یکدیگر به این امر مهم جامه عمل بپوشانیم و در این راستا، ماموریت خودمان را به نحو احسن با عنایات خداند متعال انجام دهیم.

دانش آموز خبرنگار: حنانه احدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار