فرمانده سپاه عاشورا در اختتامیه طرح یاوران ولایت:

عملیات روانی دشمن، با جهاد تبیین و بصیرت دانش‌آموزان خنثی می‌شود

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملیات روانی دشمن، خنثی کردن این عملیات را در گرو جهاد تبیین و بصیرت دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
عملیات روانی دشمن، با جهاد تبیین و بصیرت دانش‌آموزان خنثی می‌شود

سردار عباسقلی زاده در آیین اختتامیه طرح یاوران ولایت دانش آموزی از اجرای برنامه های مشترک آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی قدردانی کرد و گفت: این برنامه ها جهت پیمودن انقلاب تا ظهور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در گام دوم استوار است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه این انقلاب در همه عرصه ها مدیون دین، صبر مردم و خون شهدا است، افزود: انتظار رهبر از شما دانش آموزان این است که آینده انقلاب و اسلام را با بصیرت ترسیم کنید.

وی با تاکید به اینکه چشم همه مردم مستضعفان جهان به این انقلاب دوخته شده است، گفت: با صلابت شما جوانان و رهبری ، نقشه های استکبار جهانی خنثی می شود.

عباسقلی‌زاده گفت: دشمن راه های مختلفی را برای نابودی انقلاب کشیده و در حال حاضر در این میدان مبارزه و عملیاتی روانی دشمن، جهاد تبیین با ابزار رسانه و فضای مجازی با بصیرت شما خنثی کننده نقشه خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: دانش آموزان بسیجی در همه زمینه ها نقش فعال داشته باشند و باید با حلقه های صالحین و اساتید، مربیان و معلمانی خبره در حوزه مختلف آگاهی را ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار