فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را مدیون بسیجیان هستیم

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت بسیج، پیشرفت روز افزون کشور در تمامی عرصه ها را مدیون بسیجیان دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را مدیون بسیجیان هستیم

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در اجتماع بزرگ بسیجیان کلانشهر تبریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بسیج، مایه خیر و برکت، امنیت، اقتدار، افتخار و یاس و ناامیدی تمامی دشمنان و مستکبران و مخالفین نظام و مایه امید و سرور و خوشحالی و موفقیت و پیروزی برای تمامی آزادی خواهان جهان به ویژه ایران مقدس است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: امروز باید افتخار کنید چرا که خداوند برایتان پرچمداری اسلام و پیروی از آزادی خواهی را عنایت داشته است و لذا امروز افتخار می کنیم که در راستای مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین در تمامی دنیا تلاش می کنیم و این افتخار را را مدیون هدایت های پیامبر گونه و داهیانه ی امامین انقلاب و بسیجیان عزیز هستیم.

وی ادامه داد: اقتداری که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، به برکت حضور تمامی بسیجیان در همه اقشار از جمله جوانان مومن و متدین است. ما امروز در تمامی عرصه ها، پیشرفت خود را مدیون بسیجیان هستیم. عزیزانی که امروز در راستای صیانت و دفاع از اسلام و حریم اهل بیت عصمت و طهارت پیشگام هستند، خداوند برایشان افتخار می کند.

وی افزود: حضرت امام برای ایجاد ایران قوی و زمینه سازی برای ظهور، بسیج را تشکیل داد. امروز امنیت و اقتدار و پیشرفت خود را مدیون مقام عظمای ولایت هستیم. اگر ولایت بالای سرمان باشد اطاعت محض از ولایت در تمامی زمینه ها وجود داشته باشد، هیچ کس نمی تواند مشکلی برای انقلاب ایجاد کند. اگر امروز شاهد اغتشاشات هستیم، همه و همه فتنه ی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

سردار عباسقلی‌زاده اظهار کرد: اگر امروز در راستای پیروی از راه دشمنان تلاش می کنید، بدانید که تلاشتان بیهوده و بی اثر است.

خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار