مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

چشم امیدمان به بسیج است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش پرورش استان آذربایجان‌شرقی در تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا بسیج را چشم امید در تمامی عرصه‌ها برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
چشم امیدمان به بسیج است

علیرضا صیادی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی، با بیان این که بسیج، قسمت روشن تاریخ انقلاب است، گفت : اگر کسی بخواهد معنای بسیج را مجدداً مرور کند نیاز نیست به کتاب لغت نامه رجوع کند ؛ کافیست به تاریخ بسیج مراجعه کرده و ایثار، میهن دوستی ، از خود گذشتگی و فداکاری بسیج را مشاهده کرده و درک کند.

وی افزود : بسیج، امام خمینی (ره) را نه در چارچوب دیوار ایران بلکه در جای جای کره زمین معنا کرد و در همه جهان نام بسیج در کنار نام امام خمینی(ره) می درخشد و این درخشش به برکت فرماندهی مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد : تفسیر بسیج یک امر بسیار مهمی در تبیین امور بسیج است. ما در آموزش پرورش با مشکلات مختلفی روبرو هستیم. امروزه مأموریت و مسئولیت بسیج سخت تر از دوران دفاع مقدس است زیرا در این آشفته بازار زندگی و فرهنگی، جامعه بسیج مأموریت چند جانبه دارد.

صیادی با اشاره به مفاد سند تحول بنیادین برای بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: ما در سند تحول بنیادین مأموریت داریم که جوانان خداباور، میهن دوست ،فداکار، ایثارگر و مطالبه گر تربیت کنیم. بنابراین در این مسیر، دشمنان ، خداباوری جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته اند، چرا که اگر خداباوری در ریشه جوان و نوجوان رشد کند و جوانه بزند از پای در آوردن آنها سخت خواهد شد.

وی افزود: آمارهای روی کاغذ را باور نکنید و سنجه های علمی را در مدارس راه بیندازید و پژوهشگران بسیج را مأمور کنید تا برای این امر برنامه ریزی داشته باشند.

صیادی با درخواستی از مسئول فرمانده بسیج کشور و استان گفت : ما در کنار مأموریت های سند تحول بنیادین انتظار داریم که عزیزان ما در سازمان بسیج دانش آموزی در کنار تمامی فعالیت های تعیین شده این سازمان، آسیب های موجود جامعه را شناسایی کند و در پیوست مأموریت خودشان قرار دهند، بنابراین چشم امیدمان به بسیج است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی عرصه ها خوش درخشیده است و می دانیم که در عرصه های مختلف تبیین ،تشریح و آسیب شناسی به بهترین نحو عمل خواهد کرد.

دانش آموز خبرنگار: الینا ابراهمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار