ویژه برنامه های رادیو تهران در روز انتخابات

تهران (پانا) -  رادیو تهران(جمعه 28 خرداد) با حضور در حوزه های انتخابیه و ستاد های برگزاری، از ویژه برنامه«خیابان ملت» بازتاب دهنده حضور پرشور مخاطبان در پای صندوق های رای است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های رادیو تهران در روز انتخابات

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه«خیابان ملت» جمعه 28 خرداد، از ساعت6:30 تا پایان زمان رای گیری، از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه مخاطبان است.

ویژه برنامه«خیابان ملت» از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران، ساعت 6:30 تا 14:30 با حضور در حوزه انتخاباتی با بخش های متنوع، شاد و حماسی و در قالب گفت وگو با افراد تاثیرگذار جامعه و صاحب نفوذ همراه شما خوبان خواهد بود.

ایجاد روحیه شاد و امید به آینده در مردم تهران و مشارکت مردم در انتخابات از جمله اهداف این برنامه رادیویی است. علاوه بر این، تولید و پخش گزارش از شهرهای مختلف استان تهران و همچنین بخش های مختلفی در راستای برانگیختن شور انتخاباتی طراحی شده است.

طراحی این برنامه مبتنی بر برانگیختن شور و شوق شرکت در انتخابات همراه با موسیقی های شاد و حماسی و بخش طنز و انعکاس انتظارات مردمی خواهد بود.

برنامه خیابان ملت شامل دو بخش محتوایی است که ضمن انعکاس اخبار و رویدادهای انتخابات شورای شهر تهران به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می پردازد.

رصد اخبار، اعتبارزدایی از رسانه های بیگانه و ترند های فضای مجازی در حوزه انتخابات در این برنامه بررسی می شود.

در بخش دیگری از برنامه به مرور انتخابات سال های گذشته، انتخاب اصلح، اخبار جعلی و ... پرداخته می شود. ارتباط با واحد سیار در یکی از مراکز شعب اخذ رای، ارتباط با گزارشگران سطح شهر و استان تهران، گزارش از شهرهای مختلف ایران از دیگر بخش های ویژه برنامه خیابان ملت است.

"مستند خبری" شامل موضوعات انتخاب اصلح و مدیریت اجرایی قوی می شود، موسیقی زنده با حضور هنرمندان و مخاطبان در استودیو اجرا خواهد شد، "شفاف" گفت وگوی بی پرده با افراد شاخص و سلبریتی هاست.

تهیه کننده و سردبیر مریم سادات آصفی، مجریان آرمان غفاریان، سعیده هاشمی و وحید رونقی، بازیگر طنز حمید پارسا، گزارشگر ستاد انتخابات علیرضا محمدی، گزارشگران سطح شهر مهدی اسماعیلی و اعظم قربان پور، نویسندگان مهرشاد مرتضوی و فاطمه عبدالوند، هماهنگی غزال عمیدی، آیتم سازان فاطمه عبدالوند و زهرا رمضانی.

بازتاب حضور سراسری مردم در انتخابات

برنامه«خیابان ملت» ساعت14:50 تا پایان زمان رای گیری، از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری تقدیم مخاطبان می شود.

ایجاد و تقویت احساس تکلیف برای شرکت در انتخابات از اهداف اصلی این ویژه برنامه است که ضمن افزایش اطلاعات مخاطبان نسبت به هوشمندی و حضور در انتخابات، تاکید بر رفتار و کنش انتخاب به عنوان حق ملی و تکلیف شرعی می شود.

برنامه شامل بخش های مختلف و متنوع است؛ "میدان" بخشی که ضمن ارتباط گیری با مراکز استان ها، حضور سراسری مردم در حوزه های انتخابات را بازتاب می دهد. "دروازه دولت" درباره رای اولی هایی که تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند.

"پرشورها" تاریخ ادوار ریاست جمهوری در شهرها و استان هایی که صدرنشین بیشترین مشارکت بودند، را بازخوانی می کند. گزارش هایی از سطح شهر و شهرستان های استان تهران از بخش"خیابان جمهوری اسلامی" تقدیم مخاطبان می شود. "روا"روایت هایی از حضور در پای صندوق رای و احساس از اولین باری که مهر انتخابات بر صفحه شناسنامه نشست، خواهد بود.

از دیگر بخش های برنامه"در جریان باشید" که اطلاعیه های وزارت کشور و شورای نگهبان قانون اساسی در انتخابات قرائت می شود. "رخ داد" شامل سوژه های نادر مثل شرکت عروس و داماد در حوزه رای گیری یا شخصیت ها و مراجع عظام پای صندوق های رای خواهد بود.

"خیابان بهشت" بازتاب حضور مردم برای شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا است. گزیده سخنان بزرگان و پیام امامین انقلاب و مقامات جمهوری اسلامی ایران، از بخشی با عنوان"پیام" روی آنتن می رود.

"میدان بهارستان"پوشش انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است. دعوت هنرمندان و سلبریتی ها از مردم به پای صندوق رای، پخش سرودهای ملی و محلی با محوریت ایران، وطن، قهرمانان و افتخارات و پیروزی ها از شاهنامه تا روایت فتح از رستم شاهنامه تا رستم های جبهه و... از دیگر بخش هایی که از ویژه برنامه خیابان ملت پخش می شود.

گوینده محمد حسین امیدی، الهام شوقی،فاطمه نصرآبادی، تهیه کننده سینا محمدحسن و محمد بخشایش، سردبیر اکبر محمدی خانی، هماهنگی محمدرضا پاکزادیان و سپیده آقاجانی، ارتباطات جعفر ابراهیمی، رمضانعلی میرزنجانی، گوینده(خوانش آنونس های انتخاباتی) مجتبی حیدری.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار