روی موج انتخابات در«پارک ملت» از رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه«پارک ملت» در گفت وگو با افراد تاثیرگذار در افکار عمومی و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات، روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
روی موج انتخابات در«پارک ملت» از رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، «پارک ملت» برنامه رادیویی جریان ساز و خبرساز، کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران که با استقبال از برگزاری انتخابات در تلاش که در افزایش مشارکت مردم در انتخابات 1400 تاثیرگذار باشد. این برنامه از سه شنبه (25 خرداد) به مدت سه روز از ساعت 15 تا 16:25 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

«پارک ملت» مجله ای ترکیبی با رویکرد خبری تحلیلی در حوزه انتخابات است که همراه با گفت وگو با افراد تاثیرگذار در افکار مردم و همین طور گزارش از شهرهای مختلف استان تهران طراحی شده است.

این برنامه با بخش های متنوع مستند خبری، گزارش و نمایش و... مملو از شور و شوق شرکت در انتخابات است که همراه با موسیقی های شاد و حماسی، بخش طنز و انعکاس انتظارات مردم از دولت آینده و شوراهای شهر و روستا روی آنتن رادیو تهران می رود.

در بخشی با عنوان"رصد"، اعتبارزدایی از رسانه های بیگانه و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات مطرح و بررسی خواهد شد.

ایجاد نشاط و امید به آینده در مردم، مستند خبری با موضوعات انتخاب درست و مدیریت اجرایی قوی، موسیقی زنده با حضور هنرمندان و مخاطبان در استودیو از دیگر بخش های ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران است.

شفافیت گفت وگوی بی پرده با افراد شاخص و سلبریتی ها در حوزه انتخابات، تعامل با مخاطبان و مصاحبه های مردمی در سطح استان تهران یکی از شاخصه های ویژه برنامه پارک ملت است.

عواملی که با این برنامه همکاری می کنند؛ تهیه کننده مریم سادات آصفی، مجری محمد حسین هاشمی، بازیگر طنز حمید پارسا، گزارشگر مهدی اسماعیلی، نویسنده مهرشاد مرتضوی، هماهنگی غزال عمیدی، آیتم ساز فاطمه عبدالوند و زهرا رمضانی، ارتباطات محمدعلی قلندری.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار