از ابتدای سال تحصیلی تاکنون

۵۵۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن هستند

یاسوج (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که در این انتخابات بیش از ۵۵۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی واجد شرایط رای دادن هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
۵۵۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد  واجد شرایط رای دادن هستند

احد جمالی اظهار کرد: ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تعداد رای اولی ها را حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات انجام و تدارکات، پشتیبانی و اقلام مختلف تامین و تهیه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای مناطق سخت گذر و کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای کمک دار در نظر گرفته شده است همچنین دو فروند بالگرد تقاضا کردیم که در انتخابات ۱۴۰۰ برای اخذ رای در مناطق سخت گذر به کمک ما می آیند.

جمالی تاکید کرد: در سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و باشت انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط به حساسیت در شهرستان گچساران و باشت با رایزنی های انجام شده قرا است انتخابات شوراهای شهر این دو شهر به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شود.

جمالی با اشاره به اینکه حدود یک هزار شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است بیان کرد: این تعداد به منظور پیشگیری از کرونا بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم راحت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

وی بیان کرد: امیدوارم روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، انتخاباتی در کمال امنیت، سلامت، حفظ امانتداری با مشارکت حداکثری و در تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار