رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران:

ورود به شورای شهر به چه قیمتی

اسلامشهر (پانا) - معاون عمرانی استاندار تهران و رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان گفت بازرسان با اشراف کامل به قوانین و شرح وظایفشان در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود به شورای شهر به چه قیمتی

عبدالرضا چراغعلی در جلسه آموزش بازرسان انتخابات شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: بازرسان با ارتباط مستمر با اعضای هیأت بازرسی و همچنین تعامل با نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه کمک کنند تا انتخابات در مسیر قانونی پیش بینی شده طی شود.

او با اشاره به تبلیغات رسانه‌های معاند و ضد انقلاب جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به صورت چهره به چهره مردم را برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه تشویق و ترغیب کنیم.

معاون استاندار تهران ضمن انتقاد از نحوه تبلیغات برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: بعضی تبلیغات در این شرایط اقتصادی سخت نمک پاشیدن به زخم مشکلات اقتصادی مردم است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: ورود به شورای شهر به چه قیمتی؟ کاندیداهایی که قانون را زیر پا می‌گذارند و در تلاش هستند تا سایر رقبا را تخریب کنند، حتماً از سوی مسئولان مربوطه مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

در ادامه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: همانگونه که مقام‌معظم رهبری فرمودند رأی مردم حق‌الناس است و همه ما وظیفه داریم امانت دار تک تک آرای مردم باشیم.

او به اهمیت برگزاری توأم با آرامش انتخابات در روز جمعه بیست و هشتم خرداد 1400اشاره کرد و افزود: بازرسان انتخابات باید با اشراف کامل بر شرح وظایف و اختیاراتی که در شعب اخذ رأی دارند به برگزاری مطلوب روند رأی‌گیری کمک کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: بازرسان نباید دخالتی در روند اجرای رأی‌گیری داشته باشند و اگر قصوری در اجرای قوانین مشاهده کردند باید مراتب را به هیأت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان منتقل کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: ابوالفضل آهن‌جان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار