معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی با هدف اعتلای تربیت دانش‌آموزان پیش‌دبستانی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران گفت: سومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی، اسلامی با جمع‌آوری آثار مختلف در زمینه‌های مقاله، شهر داستان مورد پژوهی و...و با هدف اعتلای تربیت دانش‌آموزان پیش دبستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی با هدف اعتلای تربیت دانش‌آموزان پیش‌دبستانی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: بخشنامه برگزاری همایش ملی کودکان ایرانی، اسلامی به مناطق ارسال و تاکید شده است که هر منطقه حداقل ده اثر در این همایش داشته باشد.

او گفت: مهلت ارسال آثار از تاریخ 1/3/1400 الی 25/3/1400 است و همایش در روزهای 16 و 17 تیر 1400 در استان فارس برگزار می‌شود.

بختیاری با تأکید بر ترغیب همکاران به مشارکت در این همایش مهم اضافه کرد: امیدوارم همچون سال‌های گذشته در محورهای این همایش که شامل تربیت هویت محور کودکان ایران اسلامی، تحلیل مقایسه‌ای تربیت هویت محور در دوره پیش از دبستان و چشم‌انداز تعلیم و تربیت هویت محور سال‌های اوان کودکی است نفرات برگزیده‌ای از اداره کل داشته باشیم.

او در پایان با تأکید براهمیت همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی و هماهنگی و پیگیری‌های لازم توسط همکاران مناطق، نقش این همایش را در رشد تربیت در دوره پیش دبستانی حائز اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار