ثبت‌نام دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی جدید الکترونیکی است

تهران (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، الکترونیکی است .

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی جدید الکترونیکی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در تمام دوره‌های تحصیلی، الکترونیکی است.

او گفت: انجام ثبت نام در تمام دوره‌ها به شیوه غیر حضوری از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.medu.ir و در صورت ضرورت ثبت نام به شیوه حضوری در مناطق کم برخوردار و فاقد زیر ساخت‌های اینترنتی از طریق سیستم نوبت دهی به منظور پیشگیری از ازدحام خانواده‌ها و دانش‌آموزان انجام می‌شود. و زمان ثبت نام دوره‌های مختلف تحصیلی بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه در سامانه سیدا اعلام خواهد شد.

تاجیک بیان کرد: ثبت نام میان پایه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود و دانش‌آموزدر پایه بالاتر در همان مدرسه ثبت نام می‌گردد و نیازی به مراجعه دانش‌آموزیا اولیاء آنها به مدرسه نیست.

او با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ثبت نام تصریح کرد: دریافت هرنوع وجه به جز مبلغ مربوط به کتاب درسی و بیمه در هنگام ثبت نام مدارس دولتی ممنوع است.

رئیس کمیته مدیریت عملکرد استان، تکریم مراجعین و اجرای صحیح شیوه‌نامه ثبت نام توسط مدیران مدارس و مسئولان منطقه را مورد تأکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار