برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در سال ۱۴۰۰

قرچک(پانا)- فرماندارقرچک عنوان کرد انتظار است تجلیل و قدردانی از زحمات معلمان ‌عزیز در هفته ‌معلم از برنامه‌های همه ادارات شهرستان ‌قرچک باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در سال ۱۴۰۰

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک، اولین‌جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با حضور حجت الاسلام اسماعیلی، امام‌جمعه، خطیبی فرماندار، سلطانی فرمانده سپاه، طباطبایی رئیس شبکه‌بهداشت، منصوری معاون مالی‌شهرداری، داورزنی مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات فرمانداری شهرستان‌قرچک برگزار شد.

خطیبی فرماندار شهرستان‌قرچک در این جلسه اظهار کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات همه شما‌عزیزان و تبریک هفته‌سلامت، از تلاش‌ها و جانفشانی‌های بی‌وقفه کادر درمان که در خط مقدم جبهه‌ مبارزه با کرونا به زیبایی تمام درخشیدند تقدیر می‌کنیم و دعا‌ کنیم تا با اتمام همه‌گیری بیماری کرونا شاهد سلامتی و تندرستی‌کامل همه آحاد مردم باشیم.

او گفت: هفته ‌معلم نیز از ایامی است که در پیش داریم و همه ما شاهد رشادت‌های معلمین‌عزیز در فضای‌مجازی و آموزش‌برخط بودیم و انتظار ما این است که در تکریم و تجلیل از معلمین‌گرانقدر همه ادارات اقدامات لازم را پیگیری و در شان و منزلت معلمین گرانقدر انجام دهند.

سپس حجت‌الاسلام‌اسماعیلی، امام‌جمعه شهرستان‌قرچک نیز با اشاره به فضائل ماه‌مبارک‌رمضان بیان کرد: کنترل و کاهش آثار روانی همه‌گیری‌کرونا یک ضرورت است و بر الزام گسترش برنامه‌های سلامت‌ روان در بین گروه‌های هدف آموزش و پرورش از جمله معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان تأکید کرد.

امام‌جمعه شهرستان‌قرچک همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های کادر‌بهداشت و درمان و همه دست‌اندرکاران امر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: انتظار داریم این ارگان با همکاری نهادهای‌فرهنگی از جمله آموزش و پرورش در کنار سلامت‌جسم، به سلامت‌روان نیز بپردازد و گسترش فضاهای آموزشی با مساعد شهرداری‌محترم از اقدامات پسندیده در این رابطه است که انتظار داریم با سرعت بیشتری اقدامات‌لازم پیگیری و انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار