معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش ووپرورش شهرستان قرچک :

اخلاص در عمل در شهیدان رجایی و باهنر بازتاب خلوص اندیشه‌های آنان است.

قرچک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تبیین موضوع هفته امور تربیتی در شورای آموزش و پرورش منطقه،از برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های مطلوب با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان منطقه‌ای مطابق روز شمارهفته خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اخلاص در عمل در شهیدان رجایی و باهنر بازتاب خلوص اندیشه‌های آنان است.

در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک همزمان با آغاز هفته امور تربیتی مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی قرچک برنامه‌های حوزه پرورشی در این هفته را تشریح ‌کرد.

او افزود: با توجه به روز‌شماری که از جانب وزارت‌ آموزش و پرورش ارسال گردیده برنامه‌ها بدین شرح است،انجام تبلیغات فراگیر و اطلاع‌رسانی از طریق بستر فضای مجازی در مدارس و فضاسازی فیزیکی در اداره،برگزاری وبینار‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با امور تربیتی و تاثیر فعالیت‌های پرورشی در تحقق ساحت‌های ششگانه تربیت، برنامه‌ریزی برای دیدار با صاحب نظران شاخص تعلیم و تربیت، فرماندار و امام جمعه و ارائه دستاورد های تربیتی منطقه،
او بیان کرد: هماهنگی برای سخنرانی پیرامون هفته مذکور توسط امام جمعه با یکی از مسئولان آموزش و پرورش در نماز جمعه و تجلیل از دانش آموزان هنرمند و قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم یادواره شهدای امور تربیتی با بهره گیری از ظرفیت مربیان و معاونان پرورشی و دانش آموزان در بستر شبکه شاد، شناسایی و معرفی چهره‌های شاخص تربیتی، برگزاری نمایشگاه کتاب، دستاوردهای امورتربیتی و آثار فاخر مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران مدارس در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی ویژه نیروهای پرورشی برگزاری مراسم تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران، پیشکسوتان امورتربیتی و سایر عوامل موثر در فعالیت‌های تربیتی آموزشگاه و منطقه و تجلیل از مدافعین سلامت منطقه‌.
در ادامه دهقانی پیرامون شخصیت شهیدان باهنر و رجایی تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر را باید نماینده دولتمردانی دانست که بیش از هرچیز با هویت انقلابی جمهوری اسلامی تطابق داشتند تا جایی که در کلمات مکرر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به منزله الگوی حاکم انقلابی و ارزشمدار مطرح شدند.
او در تبیین پیشرفت واقعی از بیان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) گفت: پیشرفت باید با طریقی که اسلام از آن ارائه می‌دهد صورت گیرد و در غیر این صورت اساساً پیشرفت در جامعه‌ اسلامی نه امکان تحقق دارد و نه به فرض تحقق، وجهه‌ی اسلامی خواهد داشت.

معاون‌پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک تاکید کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری،( مدظله العالی) شاخص‌های رفتاری هر فردی تجلی اعتقادات و باورها و اندیشه‌های وی است، اخلاص در عمل در شهیدان رجایی و باهنر بازتاب خلوص اندیشه‌های آنان است. ازین رو تربیت و شکل‌دهی درست به باورهای دانش‌آموزان از افتخارات مربیان و معاونین پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار