همه‌امکانات لازم برای جذب بازماندگان از تحصیل فراهم شده است

کلات(پانا)-جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات، با حضور مدیر اداره، معاونین و کارشناسان اداری با دستورکار دهه‌فجر و هفته‌معلم در‌محل دفتر این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
همه‌امکانات لازم  برای جذب بازماندگان از تحصیل فراهم شده است

رمضان پروانه در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در هفته گذشته به جهت برگزاری برنامه های دهه بصیرت، بازدید از مدارس و جذب بازماندگان از تحصیل، ایجاد دلگرمی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل را لازمه ورود آنان به مدرسه دانست و گفت: همه‌امکانات لازم برای جذب این عزیزان فراهم شده و دانش آموزان عزیز در این باره هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش کلات در خصوص دستور کار جلسه هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی‌جامعه و عدم امکان تجمعات حضوری در هفته معلم، همکاران محترم حوزه ستادی با همفکری مدیران،معلمان و صاحب نظران به دنبال نوآوری و روش های خلاق باشند تا برنامه های که در دستور کار قرار می گیرد، در خور شان فرهنگیان عزیز شهرستان برگزار شود.

وی به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: در سال جاری با توجه به شرایط حال جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه در فضای مجازی مطلوب و به نحو شایسته انجام شود.

پروانه افزود: خوشبختانه پروژه های عمرانی این مدیریت با پیشرفت های خوبی همراه است و ما نیز تا زمانی که محرومیت در بعد فضای های آموزشی در شهرستان کلات زدوده نشود، ساخت و ساز مدارس را ادامه خواهیم داد تا عقب ماندگی سال های گذشته جبران شود، چرا که حق مردم و دانش آموزان شهرستان است که از فضاهای نوساز، همراه با استانداردهای لازم بهره مند شود.
وی در پایان این جلسه عنوان کرد: پروژه های جدیدی در دستور کار قرار گرفته است که پس از قطعیت موضوع به استحضار همکاران، اولیا و دانش آموزان عزیز خواهد رسید.

در این جلسه رحمان جهانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع این مدیریت از توزیع سرانه های آموزشی، غذایی و سرویس های دانش آموزی خبرداد و گفت: سرانه های مذکور برای مدارس اختصاص یافته و طی هفته جاری به حساب آموزشگاه ها واریز خواهد شد.

جواد امیریان معاون آموزشی این مدیریت نیز از جذب تعداد ۱۰۰ نفر از بازماندگان از تحصیل در شهرستان خبر داد و تشریح کرد: بسیار خرسندیم که با همت همکارانمان در حوزه آموزشی و پشتیبانی های مدیریت اداره توانستیم کاری جهادی و راهبردی در راستای طرح ضربتی جذب بازماندگان از تحصیل در شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: همکاران ما در مدارس روستایی و عشایری، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیگیر دروس و رفع اشکال دانش آموزان هستند.

در ادامه جلسه کمیته توسعه مدیریت، هر یک از معاونین و کارشناسان به گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه های مربوطه پرداخته و ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار