مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد:

۴۵۰۰ گزارش اقدام پژوهی توسط معلمان البرزی در سال تحصیلی گذشته ارائه شد

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد ۴۵۰۰ گزارش اقدام پژوهی توسط معلمان البرزی در سال تحصیلی 1399-1398 ارائه شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۴۵۰۰ گزارش اقدام پژوهی توسط معلمان البرزی در سال تحصیلی گذشته ارائه شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی با اعلام این خبر گفت: در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و در قالب بیست و سومین مرحله برنامه ملی معلم پژوهنده، ۴۵۸۲ اثر توسط فرهنگیان البرزی ارائه شد.

وی افزود: از این تعداد و پس از داوری در مناطق، ۲۲۶ اثر به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال و پس از دو مرحله داوری ۳۸ عنوان برگزیده انتخاب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پس از انجام آخرین مرحله داوری ها از بین ۳۸ عنوان، در نهایت۲ اثر به عنوان اثر برتر استان البرز به دبیرخانه اقدام پژوهی کشور ارسال شد.

قاسمی در پایان یادآور شد: "اقدام پژوهی" خانم نرجس وحیدی با عنوان: افزایش عملکرد دانش آموزانم در آموزش مجازى با استفاده از یادگیرى معکوس از مدرسه شهید پناهى ها، و "اقدام پژوهی" خانم سپیده مرادی با عنوان: راهبردهای درمانی رفع اختلال یادگیری خواندن و املا نویسی دانش آموزان از مرکز اختلالات یادگیری ۱۲ بهمن هر دو از آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس آثار برگزیده بیست و سومین دوره برنامه ملی معلم پژوهنده استان البرز بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار