«همه چیز از رویا شروع می‌شود» منتشر شد

تهران (پانا) - کتاب «همه چیز از رویا شروع می‌شود» مبنی بر چگونگی فرایند برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت در زندگی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
«همه چیز از رویا شروع می‌شود» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انسانِ بی‌رویا انسانِ بی‌سرنوشتی است: رویا به فرد معنا، انگیزه، اراده و انرژی می‌دهد. همه معناهایی که در زندگی ما وجود دارد حاصل رویاهای ماست. ثروت، عدالت، علم، شهرت، موفقیت، قدرت، قرب الهی، اعتماد، احترام و بی‌شمار مفاهیم دیگر، یک واژه نیستند بلکه هر کدام یک رویا هستند که مردم در مراحل مختلف زندگیِ شخصی و کسب و کار در سر می‌پرورانند. اما برخی به دلیل عدم آشنایی به تحقق بخشی رویاها به بن‌بست می‌رسند و برخی هم با شناخت دقیق امکانات و توانمندی‌های خود، درک فرصت‌های محیط زندگی و دارا بودن یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای دستیابی به رویایی که در سر پرورانده‌اند به زندگی‌شان معنا می‌دهند.

حسین بیدختی درکتاب«همه چیز از رویا شروع می‌شود» به روش کاملاً مهندسی شده در 11 فصل راه‌های تحقق بخشی به رویاها را در مراحل مختلف زنگی مطرح کرده است.

کتاب « همه چیز از رویا شروع می‌شود» در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین درفروشگاه‌های انتشارات مدرسه و فروشگاه اینترنتی www.enmabazar.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار