مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان میان پایه آغاز شد

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد از 22 فروردین‌ماه تا ۲۲ خردادماه سامانه ثبت سفارش کتب درسی فعال است و دانش‌آموزان میان پایه می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان میان پایه آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان در خصوص ثبت و سفارش کتب درسی دانش آموزان اظهار کرد: ثبت و سفارش کتب درسی به دو روش فردی و گروهی انجام می‌شود که در روش فردی والدین دانش آموزان با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتب درسی فرزندان خود اقدام می‌کنند.

وی افزود: در شیوه گروهی نیز مدیران مدارس از طریق سامانه سناد ثبت سفارش کتب درسی را به صورت دسته جمعی انجام خواهند داد.

اعتدادی خاطرنشان کرد: برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و فنی حرفه‌ای از روز گذشته ۲۲ فروردین‌ماه تا ۲۲ خردادماه سامانه ثبت سفارش کتب درسی فعال شده که دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: برای پایه‌های اول دوره ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم نیز این سامانه از ۶ تیرماه فعال خواهد بود.

اعتدادی تصریح کرد: ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی و فرهنگ نیز از ۲۱ فروردین‌ماه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 فروردین‌ماه با مراجعه به آدرس service.isfedu.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار