کتاب منتخب مقالات همایش سپیده کاشانی منتشر شد

اصفهان(پانا) _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از انتشار کتاب منتخب مقالات همایش سپیده کاشانی همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب منتخب مقالات همایش سپیده کاشانی منتشر شد

میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از انتشار کتاب منتخب مقالات همایش سپیده کاشانی همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این کتاب مشتمل بر 25 مقاله درباره زندگی، شخصیت و ویژگی های شعری بانوی شعر انقلاب اسلامی؛ سپیده کاشانی است که با مقدمه دکتر حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و نوشتاری از حجت الاسلام و المسلمین ارباب سلیمانی مشاور دینی و فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۵۰۰ صفحه تدوین و به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به زیور چاپ آراسته شده است.

وی افزود: قرار بود آیین رونمایی از این کتاب با حضور استادان، اهالی فرهنگ و خانواده زنده یاد سپیده کاشانی و همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی انجام شود که به دلیل شرایط قرمز کرونایی این آیین لغو و به زمان دیگری موکول شد.

گفتنی است سپیده کاشانی از شاعران برجسته دوران انقلاب اسلامی است که سروده های حماسی وی درباره انقلاب و جبهه های جنگ تحمیلی همواره مورد توجه و اقبال عمومی بوده است.

خاطرنشان می شود بانوی شعر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۲ به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار