افتتاح فاز اول مسجد حضرت جواد الائمه‌(ع) در شهرک ابریشم شهر‌قدس

شهرقدس(پانا)- شهردار شهرستان قدس از افتتاح فاز اول مسجد حضرت جواد الائمه‌(ع) در شهرک ابریشم این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح فاز اول مسجد حضرت جواد الائمه‌(ع) در شهرک ابریشم شهر‌قدس

مسعود مختاری شهردار شهر‌قدس با اشاره به ارتقا سرانه مذهبی شهرستان بیان کرد: باتوجه به اهمیت مساجد بنا‌بر دستور مقام‌معظم رهبری‌(مدظله العالی) در جامعه، می‌بایست در راستای ارتقا سرانه مذهبی شهرستان کوشا باشیم.

او افزود: در سال ۹۳ زمینی به مساحت هزار‌متر‌مربع در اختیار شهرداری بود که به احداث مسجد جامع شهرک ابریشم اختصاص پیدا کرد و در همان سال عملیات اجرائی آن شروع شد.

شهردار شهر‌قدس در خصوص زمان بهره‌برداری این پروژه اظهار کرد: این پروژه به عنوان پروژه نیمه‌تمام، از سال ۹۷ با پیگیری‌های مسئولان بخشی از آن به بهره‌برداری رسید و صحن اصلی این مسجد در زمان کوتاه‌تری تکمیل خواهد شد.

مختاری گفت: هزینه ساخت این مسجد حدود ۴‌میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری است و برآورد شده برای اتمام آن به همین میزان مبلغ نیاز داریم.

او با تاکید بر محور فعالیت‌های فرهنگی شهرستان تصریح کرد: علاوه بر احداث مساجد، تکمیل مصلی شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و اکنون به قرارگاه فرهنگی شهرقدس که محور فعالیت‌های فرهنگی است، تبدیل شد.

شهردار قدس با اشاره به توسعه اماکن مذهبی شهرستان عنوان کرد: زمینی در کوی فرزان و شهرک الهیه در راستای احداث مساجد در اختیار هیئات امنای آن محل قرار داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار