منصوری: حل مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های نظام و عزم و اراده مردم ممکن است

شهرقدس (پانا) - استاندار تهران عنوان کرد حل مشکلات به واسطه استفاده از ظرفیت‌های نظام و عزم و اراده مردم میسر است‌.

کد مطلب: ۱۲۳۴۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
منصوری: حل مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های نظام و عزم و اراده مردم ممکن است

محسن منصوری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان قدس که در مصلی شهرقدس برگزار شد، با اشاره به رسالت دستگاه‌های اجرائی بیان کرد: دستگاه‌های اجرائی به ویژه مجموعه فرمانداری می‌بایست مردمی باشد و دلیل برگزاری این مراسم در مصلی شهر ارتباط مستقیم با مردم است و برگزاری این مراسم در هفته بسیج ترویج فرهنگ مردم‌داری در ادارات و دستگاه‌ها اجرائی است.

وی با تاکید بر کاهش مشکلات شهرستان با انجام فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده عنوان کرد: شهرقدس نیازمند فعالیت‌ برنامه‌ریزی شده و تحول یافته است چرا که در کنار فعالیت‌هایی که در این چندسال انجام شده دارای مشکلاتی است که با استفاده از ظرفیت‌های نظام، عزم و اراده مردم می‌توان کاستی‌ها را جبران کرد.

استاندار تهران در خصوص اهمیت فعالیت‌های اجتماعی گفت: پروژه‌های عمرانی از اهمیت بسیاری برخورداری است اما هم اکنون اولویت بر اجتماعی اداره کردن کشور با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی است و در شهرستان قدس باید فضای هم افزایی جدید بین مجموعه‌های انقلابی ایجاد شود.

منصوری با بیان اینکه انتخاب سرپرست فرمانداری قدس با دقت نظر بسیار انجام شده است، تصریح کرد: یکی از شروط انتخاب فرمانداران طی دوره خدمت برطرف کردن مسائل با نگاه علمی است و مسوولان می‌بایست فعالیت خود به خوبی انجام دهند و از قطار خدمت به مردم عقب نمانند.

در ادامه وحید گلی کانی سرپرست فرمانداری قدس اظهار کرد: اگر شخصی آشنایی با تقسیمات سیاسی در شهرستان قدس و تهران نداشنه باشد بیانگر این است که قدس نیز یکی از مناطق تهران محسوب ‌می‌شود اما از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برخوارد نیست.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان قدس گفت: مدیری که در خارج از این شهر زندگی می‌کند قطعا" از وضعیت شهرقدس مطلع نخواهد بود، وظیفه بنده رسیدگی به مشکلات مردم است و تلاش خود را در راستای انجام این وظیفه خطیر به کار می‌گیرم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار