100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان قدس برگزار می‌شود

شهرقدس (پانا) - رییس کمیته گرامیداشت هفته بسیج شهرستان قدس از اجرای ۱۰۰ برنامه در قالب ۴۲ برنامه محوری در پایگاه‌های بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان قدس برگزار می‌شود

مهدی حیدری در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، بیان کرد: بسیج نیروی مردمی است که ۴۲ سال با خدمت خالصانه در حوادث مختلف کمک حال مردم بوده و امروزه نیز با توجه به شرایط کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار مردم حضور داشته و وظایف خود را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج افزود: شعار امسال (بسیج پاره تن مردم است) و در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۴۲ برنامه محوری در پایگاه‌های بسیج اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده بسیج شهرستان قدس با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: آغاز هفته بسیج با نام اقتصاد مقاومتی است که شامل برنامه‌های رزمایش جهادگران بسیجی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرک شهید عزیزی و محمدآباد و نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب در سامانه شاد است.

حیدری عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌توان به آغاز پویش نذر خون، تقدیر از کادر درمان بیمارستان سردار شهید سلیمانی، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از دستاوردهای موزه هوا فضا سپاه، ارائه میز خدمت، تشدید گشت‌های رضویون و آغاز عملیات ‌‌طرح ماندگار اشاره کرد. برپایی رزمایش اقتدار بسیج و توانایی نظام در حفظ، امنیت و انسجام ملی همزمان در سراسر کشور و ارتباط مستقیم با فرمانده معظم کل قوا با حضور گردان‌های بسیج، رزمایش کمک مومنانه، نمایشگاه ایثار و مقاومت، اجرای میقات صالحین و نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی و دیگر موارد در طول این هفته برگزار خواهد شد.
سپس حجت‌الاسلام رضا حسنی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود گفت: پایه گذاری بسیج برگرفته از آیات قرآنی است و طبق فرمایش امام خمینی(ره) بسیج لشگر مخلص خداست و ارتش ۲۰ میلیونی بسیج پایه‌گذاری شد که با گذشت زمان همچنان در مقابل استکبار جهانی ایستاده است. تفسیر ارتش ۲۰میلیونی امام خمینی تشکیل حشدالشعبی عراق، دفاع از سوریه و دیگر موارد بیانگر این ایستادگی است.

خبرنگار: پردیس سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار