افتتاح سیزدهمین جمعیت هلال‌احمر در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر از افتتاح سیزدهمین جمعیت هلال‌احمر در شهرستان قدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سیزدهمین جمعیت هلال‌احمر در شهرستان قدس

پیرحسین کولیوند، در مراسم افتتاحیه جمعیت هلال احمر شهرستان قدس که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر بیان کرد: از جمله اهداف جمعیت هلال احمر فعالیت در حوزه‌های امداد رسانی و نجات، اجتماعی، فرهنگی، جذب داوطلبین حداکثری جوان و پرشور و دیگر موارد است و امیدواریم بستری ایجاد شود که گسترش فرهنگ انقلاب و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی شهروندان صورت گیرد.

وی در خصوص افتتاح جمعیت هلال احمر در شهرستان قدس افزود: امروز سیزدهمین شهرستان استان تهران، شهرستان قدس دارای جمعیت هلال احمر شد و ۳ شهر دیگه باقی مانده است که در اسرع وقت مقدمات استقرار آن فراهم می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: راه‌اندازی مراکز هلال احمر یکی از مواردی است که در زمان بروز بحران می‌تواند نقش موثری داشته باشد و از دیگر عوامل می‌توان به جذب نیرو و آموزش آن‌ها، تجهیز مراکز اشاره کرد، همچنین با تعامل دستگاه‌های اجرائی و با استفاده ظرفیت‌ها به دنبال ارائه بهترین خدمات به شهروندان هستیم.

کولیوند گفت: تقریبا ۱۱۲ میلیون واکسن توسط جمعیت هلال وارد کشور شده است و هم اکنون توان داخلی طوری است که پاسخگوی نیاز‌ها است و مردم دز یادآور یا سوم را فراموش نکنند و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قدس پس از گذشت ۱۲ سال

وحید گلی‌کانی با اشاره به افتتاح جمعیت هلال بعد از گذشت ۱۲ سال اظهار کرد: ۱۲ سال از ارتقا تقسیمات سیاسی این شهرستان از بخش به شهرستان می‌‌گذرد که در ابتدا قرار بر این بود ادارات متعددی در این شهر مستقر شود ولی در بحث جمعیت هلال احمر قصور و کوتاهی اتفاق افتاد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرماندار شهرستان قدس در خصوص نحوه استقرار جمعیت هلال احمر گفت: مکانی که هم اکنون جمعیت هلال احمر در آن اسقرار دارد، سابقا در اختیار یکی از ادارات بود که با صحبت‌های انجام شده سریع تخلیه شد و جمعیت هلال احمر استقرار پیدا کرد.

خبرنگار: حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار