حضور 73 درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس خراسان جنوبی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی گفت که 73 درصد دانش‌آموزان پایه‌های اول و دومی استان در کلاس‌های درس مدارس با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور 73 درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس خراسان جنوبی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدعلی واقعی اظهار کرد: علاوه بر این بیش از 47 درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای که کار عملی دارند در هنرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

وی، سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را خط قرمز آموزش‌وپرورش در خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس استان مدنظر قرارگرفته و کلاس‌ها با حداکثر 10 دانش‌آموز در هرروز و با رعیت کامل فاصل گذاری‌های اجتماعی تشکیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی، بابیان این‌که فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان و مدارس در محیط مدرسه کاملاً ضدعفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت نمایند.

وی بابیان این‌که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان زیرکوه است، یادآور شد: هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و فنی و حرفه‌ای هنرستان‌های شهرستان بشرویه نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و شایستگی‌های فنی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار