حضور 23 درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد به طور میانگین 23 درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی استان در کلاس‌های درس مدارس با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و به ‌صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور 23 درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، ضمن تشکر از تلاش و مجاهدت های صورت گرفته توسط همکاران در ایام کرونا، اظهار کرد: مدیران در طول سال تحصیلی همواره فعالیت مستمر داشته اند و فرآیند آموزشی توسط معلمان گرامی تداوم داشته و به همین سبب استفاده از لفظ بازگشایی صحیح نیست و تصمیم گیری ها صرفا جهت فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس است.

وی گفت: به طور میانگین 23 درصد دانش آموزان پایه‌ های اول و دوم استان در کلاس‌ های درس مدارس با رعایت کامل دستورالعمل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری‌ های اجتماعی و به‌صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: علاوه بر این، 43 درصد از دانش آموزان مدارس زیر 50 نفر استان نیز به طور اختیاری و با رضایت والدین حضور پیدا کردند.

مظفری با بیان این که سلامت دانش آموزان و فرهنگیان خط قرمز ما است، ادامه داد: تمامی نکات بهداشتی توسط مدیران مدارس استان مدنظر قرار گرفته و کلاس‌ها با حداکثر 10 دانش‌آموز در هر روز و با رعایت کامل فاصله گذاری‌های اجتماعی تشکیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش زنجان، با بیان این‌ که فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان و مدارس در محیط مدرسه کاملاً ضدعفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت کنند.

وی در پایان یادآور شد: 45 درصد هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان نیز با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس حضور پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار