مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر :

تلاش در جهت توانمند سازی مدارس و آشنایی مدیران مدارس با مفاهیم تحولی به صورت کاربردی

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری دومین جلسه هماهنگی تدوین برنامه سالانه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برمبنای سندتحول بنیادین در سالن شورای این مدیریت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش  در جهت توانمند سازی مدارس و آشنایی مدیران مدارس با مفاهیم تحولی به صورت کاربردی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در این رابطه بیان کرد: برنامه‌ های سال 99 همچون سال گذشته مبتنی بر برنامه‌ های ابلاغی سند تحول است، بنابراین فرآیند تدوین برنامه سال جاری با بهره‌گیری از تجارب سنوات گذشته در چارچوب نظام جامع برنامه‌ریزی خواهد بود.

او در ادامه افزود: کانون اصلی تعلیم و تربیت، مدارس است، بنابراین مدرسه محوری، حمایت از مدرسه و تقویت جایگاه آن و استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه ششم توسعه در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تاکید است.

بنار تصریح کرد: تلاش برای توانمند سازی مدارس و آشنایی مدیران مدارس با مفاهیم تحولی به صورت کاربردی توصیه می‌شود و ضمناً دو برنامه تدبیر و تعالی مبنای فعالیت در مدارس است و کارشناسان ذی ربط تحت نظر شورای هماهنگی منطقه، این فرآیند را با جدیت پیگیری خواهند کرد.

در راستای بسترسازی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول و کارگروه‌ های مربوطه در استان‌ ها تشکیل و طی این ابلاغیه با تهیه دستور العمل توسط استان‌ ها به مناطق و شهرستان‌ ها ابلاغ شده که پس از برش منطقه ای به مدارس ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار