استاندار همدان:

نسل رجائی‌ها و رئیسی‌ها همچنان ادامه دارد

همدان (پانا) - استاندار همدان در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت و سال‌روز فتح خرمشهر ضمن حضور در غرفه خبرگزاری پانا، گفت: اگرچه آیت‌الله رئیسی شهید شدند اما نسل رئیسی‌ها و رجایی‌ها همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نسل رجائی‌ها و رئیسی‌ها همچنان ادامه دارد

علیرضا قاسمی فرزاد در حسینیه امام خمینی اظهار کرد: از سال ۵۷ تا کنون، دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند به هر نحوی شده این انقلاب و نظام را به نابودی بکشانند‌ اما نتوانستند؛ چرا که ما رئیسی‌هایی در ایران داریم که حافظ مردم‌اند.

وی عنوان کرد: ایران مجموعه‌ای از فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هاست و دولت مردمی شهید رئیسی از دل همین فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها که ناشی از فرهنگ عاشورایی است ظهور کرده است.

نماینده دولت در همدان بیان کرد: شهید جمهور در جایگاه رئیس قوه قضائیه، تمام دستگاه‌های اجرایی و ارگانی کشور را مورد سوال قرار می‌داد؛ ایشان به پرونده‌های فساد نگاه ویژه‌ای داشتند و می‌گفتند: ما باید ریشه فساد در کشور را درمان کنیم.

وی افزود: این شهید بزرگوار با نگاه خدمت به مردم منصب ریاست جمهور را انتخاب کردند و در ۳۳ ماه عمر خدمت خود در این موقعیت، لحظه‌ای از یاد مردم غافل نشدند و منشأ خدمات مثبت در کشور بودند.

استاندار همدان بیان کرد: دولت مردمی به ریاست  شهید آیت‌الله رئیسی سطح توقع و انتظار مردم را از ریاست جمهوری بالا برد و قطعا کار رئیس جمهور و روسای جمهور آینده دشوار خواهد بود.

وی افزود: شهید رجائی ۲۸ روز رئیس جمهور بودند اما اسوه تمام ریاست‌های جمهوری در ایران شدند و امروزه با ثمراتی که شهید جمهور در ایران رقم زدند، اسوه و الگوی رئیس جمهوران در آینده خواهند بود.

قاسمی فرزاد گفت: ما در کشور همواره شاهد اقدامات درخشنده‌ شهید در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، دیپلماسی، سیاسی و علمی بودیم؛ برای مثال ایشان در دوره کرونا به شخصه در حل این مسئله بزرگ و تولید واکسن نقش داشتند.

وی عنوان کرد:‌ شهید رئیسی به دلیل حضور چند ساله در همدان، علاقه خاصی به مردم همدان داشتند؛ پروژه انتقال آب در همدان که ۱۷ سال بلاتکلیف بود در دولت مردمی طرف ۶ ماه به سرانجام رسید.

استان‌دار همدان ادامه داد: بیمارستان اکباتان که ساخت آن ۱۴ سال بلاتکلیف بود، بعد از سفر رئیس جمهور به همدان با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسید که درحال حاضر ۵۴ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: در حوزه راه و راه‌داری ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و در حوزه جهاد کشاورزی ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شد که همه این کارها در سایه نگاه خدمت شهید جمهور به وقوع پیوست.

قاسمی فرزاد در پایان یادآور شد: شهید رئیسی یک استاد به تمام معنا در زمینه اخلاق، معارف و مدیریت بودند؛ ایشان همواره مردم داری، مردم دوستی و خدمت صادقانه به مردم را گوشزد می‌کردند و خود برترین استاد این موضوعات بودند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا قراباغی

 

 

نویسنده : زهرا قراباغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار