در صبحگاه اداری سازمان دانش آموزی استان کرمان مطرح شد

تبلیغات و فرهنگ سازی در زمینه استفاده و حمایت از کالای ایرانی

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جمع همکاران حوزه ستادی استان اعلام کرد : لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ سازی و تبلیغ جهت ترویج ، استفاده و حمایت از کالای ایرانی از برنامه های پیشتازان سازمان دانش آموزی استان است.

کد مطلب: ۸۱۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تبلیغات و فرهنگ سازی در زمینه استفاده و حمایت از کالای ایرانی

هاشم برآوردی با ذکر فضایل ماه رجب ، ماه خدا و خودسازی گفت : ماههای رجب و شعبان ماههای آماده سازی مومنین جهت ورود به ماه رمضان و ماه میهمانی خدا هستند.

وی با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) که فرمود«هر کس که دو روزش مثل هم باشد مغبون است» افزود : درسال جدید باید تلاش و همت در زمینه فعالیت های تربیتی و رشد همه جانبه پیشتازان بیش از قبل باشد.

هاشم برآوردی با یاد آوری نام گذاری سال 97 به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی » اظهار داشت : هوشمندی و موقعیت شناسی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای قابل تحسین است که شعاری متناسب با موقعیت کنونی کشور عزیز ایران مطرح می نمایند .

وی با اشاره به ظرفیت 76000 دانش آموز پیشتاز و 2500 مربی پیشتاز در استان کرمان افزود : باید از ظرفیت مربیان و دانش آموزان پیشتاز در زمینه فرهنگ سازی ، تبلیغ ، ترویج و استفاده از کالای ایرانی در سطح جامعه ، مدارس و خانواده ها حداکثر استفاده به عمل آید .

رئیس سازمان دانش آموزی اضافه کرد : در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال باید از خود ، خانواده و محل کارمان شروع کنیم تا گفتار و رفتار ما دوگانگی نداشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار