بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی

تهران (پانا) - سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن در جریان حمله پهپادی دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی عازم فلسطین اشغالی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی

به گزارش المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم».

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود».

وی ادامه داد: «هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر شد».

همچنین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم».

این بیانیه افزود: هدف قرار دادن این کشتی پس از نقض تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت.

ارتش یمن همچنین در این بیانیه بار دیگر بر تداوم این عملیات تا رفع کامل محاصره و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار