با حضور اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران برگزار شد:

نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران

تهران(پانا) - نشست فصلی اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران با حضور مسئولین و اعضاء در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران

نشست فصلی اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌ رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، عباس میرزایی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، فرشته اکبریان معاون سوادآموزی استان، حسین سعیدی یکتا مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری و سایر اعضا برگزار شد.

مسعود بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن اشاره به نقش موثر مربیان در تربیت اجتماعی دانش آموزان بر اهمیت توجه به نقش سیاستگذاری، راهبری و نظارت بر فعالیت های تشکل سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد و از سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران برای برگزاری برنامه‌های متعدد و موثر در سال تحصیلی جاری تقدیر و تشکر کرد و برای برگزاری برنامه‌های آتی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سازمان دانش‌آموزی را بازوی توانمندی در راستای تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان خواند و گفت: سازمان دانش‌آموزی با ایجاد همکاری تنگاتنگ با مربیان، بازوی توانمندی در تربیت تمام‌ساحتی و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و ایجاد حس مسئولیت ‌پذیری اجتماعی نیز از آثار مثبت اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی برای مرتبیان می‌باشد.

همچنین عباس میرزایی، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان های استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در فصل‌های گذشته، برنامه های پیش رو سازمان دانش‌آموزی در فصل بهار و تابستان را تشریح کرد و گفت: افتتاحیه مجلس دانش‌‌آموزی کشور، نشست هیئت‌رئیسه مجلس و مجامع دانش‌‌آموزی، نشست سالانه مربیان پیشکسوت سازمان دانش‌آموزی، گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) در سالروز ارتحال ملکوتی، گرامیداشت دهه امامت و ولایت (قربان تا غدیر)، برپایی موکب فرزندان حاج‌قاسم در مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی، برگزاری اردوی یاور مربیان، اردوی مربیان پیشتاز، برگزاری اردوهای یک روزه، اردو های تشکیلاتی درون مدرسه ای، پایگاه تابستانی تشکیلاتی، آیین جشن شور عاطفه‌ها و... از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی شهرستان های استان تهران در فصل بهار و تابستان است.

در ادامه حسین سعیدی یکتا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری و عضو میهمان شورای برنامه‌ریزی شهرستان های استان تهران نیز در این جلسه جزئیات تاسیس مدرسه سازمان دانش‌آموزی را مطرح کرد و در تشریح آن گفت: مدرسه سازمان دانش‌آموزی به صورت غیر‌دولتی مانند مدارس عادی است که دانش‌‌آموزان در آن ضمن تحصیل، تمام آموزش های تشکیلات سازمان دانش‌آموزی هم فرا خواهند گرفت و با منش‌های سازمان دانش‌آموزی آشنا خواهند شد.

علی نوروزی پیشکسوت سازمان دانش‌آموزی، دانش‌آموزان حمید‌رضا رحیمی از ناحیه یک شهر ری، هستی هیزجی، بهار افراسیابی و ماهان آدینه از شهرستان رباط‌کریم، از مهمانان این جلسه بودند و در این جلسه به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

لازم به ذکر است که از مهم ترین مصوبات این جلسه واگذاری ساماندهی و نظارت پوشاک مدارس استان به سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران بود که نشان از اعتماد و اطمینان مدیر کل به مجموعه همکاران سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران می باشد.

خبرنگار : دانش‌آموز بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار