مدیر آموزش و پرورش منطقه هامون با مدیر منطقه 5 تهران دیدار کرد

شهرکی مدیر آموزش و پرورش منطقه هامون از استان سیستان و بلوچستان با میرشفیعی مدیر منطقه 5 دیدار داشت .

کد مطلب: ۶۲۹۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران, شهرکی مدیر آموزش و پرورش منطقه هامون از استان سیستان و بلوچستان با میرشفیعی مدیر منطقه 5 دیدار داشت .

شهرکی به منظور پیگیری مسائل و مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان منطقه هامون و تعامل و تبادل تجربیات تخصصی در زمینه های فرهنگی ، آموزشی و پرورشی در دفتر میرشفیعی حضور پیدا کرد .

در این دیدار میرشفیعی کیفیت بخشی به آموزش را یک راهبرد اساسی در آموزش و پرورش دانست و افزود : منطقه 5 از تمام ظرفیت ها برای فراهم کردن بستر مناسب برای دسترسی عادلانه دانش آموزان محروم به آموزش خواهد کرد و انعقاد تفاهم نامه کاری با مدیر آموزش و پرورش منطقه هامون را گوشه ای از فعالیت های آموزش و پرورش منطقه 5 ، برای بسط و گسترش عدالت آموزشی در این منطقه برشمرد .

وی یاری و مساعدت به مناطق محروم کشور را کاری ارزشمند و مقدس معرفی کرد و گفت : تلاش برای اعتلای علمی و فرهنگی دانش آموزان محروم از ارزشی مضاعف برخوردار است که باید به فرهنگی مقدس و مورد احترام تبدیل شود .

مدیر منطقه 5 ، به وجود چهره های برجسته علمی و فرهنگی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود : دانش آموزان مناطق محروم کشور با سخت کوشی و تلاش وافر می توانند به جایگاههای رفیع دست پیدا کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار