استاندار خراسان جنوبی:

جشن نیکوکاری نماد تبادل عاطفه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: جشن نیکوکاری که سالانه برگزار می شود نماد تبادل عاطفه است.

کد مطلب: ۶۰۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،سید علی اکبر پرویزی صبح امروز در مراسم نمادین جشن نیکوکاری که در دبستان سمای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در این حرکت مردمی وجود دارد ایجاد پیوند محبت میان دلهای مردمان نوعدوست وخیر در پای صندوقهای مهربانی است.

وی بر اصلاح و شناسایی آسیبها وتدوین برنامه مدیریتی جهت ایجاد اشتغال پایدار و کاهش جمعیت نیازمندان استان تأکید کرد و ادامه داد: مردم مومن و نوع دوست خراسان جنوبی در تمامی عرصه ها به ویژه نیکوکاری و کمک به همنوع پیش قدم بوده و هستند.

استاندار خراسان جنوبی، تلاش برای افزایش زمینه های کار، رفاه و بهبود معیشت مردم را از مهم ترین اهداف و رویکردهای استانداری خراسان جنوبی برشمرد و تصریح کرد: برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس فرهنگ سازی برای حضور موثر دانش آموزان در امور عام المنفعه و خداپسندانه است.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از جشن نیکوکاری در واقع یک جشن ملی است که در تقویم فرهنگی ایران گنجانده شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با بیان این مطلب که باید برای توانمندسازی و آموزش خانواده، از فرصت‌ها و منابع موجود در استان بهره بگیریم، تأکید کرد: باید برای کاهش جمعیت نیازمندان استان تلاش کنیم و با توانمند سازی، ایجاد اشتغال پایدار و آموزش خانواده‌ها ، بی‌نیازی اقتصادی را به جامعه هدیه نماییم.

پرویزی اضافه کرد: در فرهنگ اسلامی، احسان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در قرآن کریم به عنوان نیکی کردن به دیگران و انجام دادن کار نیکو و شایستۀ تاکید زیادی به آن شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار