مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی خبر داد:

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در شهرستان اراک

اراک (پانا) - مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» و تسویه بدهی نیازمندان در حاشیه شهر اراک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «آقا حساب کردند» در شهرستان اراک

محمد بخشی اظهار کرد: هر ماه، خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از نیکوکاران شهر اراک دست به دست هم داده و در پویش «قرار هشتم به نیت امام رضا(ع)» شرکت می‌کنند و در این ماه قرار بر این شد تا کمک‌های بهمن‌ماه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان برای اجرای طرح «آقا حساب کردند» هزینه شود.

وی افزود: در این طرح با توجه به مشکلات معیشتی، حساب خُرد بدهکاران آبرومند به فروشگاه‌های مواد غذایی حاشیه شهر اراک از طرف آقا امام رضا(ع) تسویه می‌شود.

بخشی خاطرنشان کرد: خادمیاران رضوی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در چند فروشگاه از محله‌های باغ خلج، ولیعصر، منطقه فوتبال و رودکی حضور یافته و جویای حساب‌های دفتری خانواده‌های آبرومند و نیازمند شدند و حساب‌های آنان را با نام حضرت رضا(ع) تسویه کردند.

وی تصریح کرد: در این طرح در مجموع مبلغ 191 میلیون ریال جمع‌آوری و حساب‌های خرد برخی از خانواده‌ها به برکت نام حضرت رضا(ع) تسویه و در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان تا حدودی از دغدغه این خانواده‌ها کاسته شد و این خانواده‌ها نیز از امام مهربانی‌ها علی بن موسی الرضا(ع) و خادمین آن حضرت تشکر کردند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی عنوان کرد: چند سالی است که این طرح توسط خادمیاران در شهرستان‌ها به صورت انفرادی یا کانون محله‌ای اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار