مدیرعامل موسسه موقوفه زائر آستان قدس رضوی:

طرح «میم مثل مهربانی» جوانان برای مشارکت در توسعه فرهنگ دینی اجرا می‌شود

مشهد (پانا) - مدیرعامل موسسه موقوفه زائر آستان قدس رضوی گفت: اجرای «طرح میم مثل مهربانی» برای آماده‌سازی جوانان جهت مشارکت در توسعه فرهنگ دینی و مقابله با تهاجمات فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح «میم مثل مهربانی» جوانان برای مشارکت در توسعه فرهنگ دینی اجرا می‌شود

سیدهاشم حسینی در مراسم اختتامیه اردوی منتخبین هیات‌های دانش‌آموزی سراسر کشور خاطرنشان کرد: این طرح در ارتقای سطح آگاهی و معارف الهی دانش‌آموزان و آشنایی هر چه بیشتر با اهل بیت(ع)، اهتمام در نشر و گسترش فرهنگ غنی و پویای اسلامی و مأنوس شدن نوجوانان و جوانان با مراسم مذهبی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیار بزرگی که در کشور ما برای تعریف فعالیت گروهی وجود دارد، همین هیات است، ادامه داد: وجود مناسبت‌های مذهبی در طول سال و تنوع عزا، جشن و مناجات و انگیزه‌های درونی قوی سبب شده تا فعالیت‌های منحصربه‌فردی برای هیات‌های دانش‌آموزی فراهم شود.

حسینی با اشاره به اینکه طرح میم مثل مهربانی، کمک‌حال برنامه‌های فرهنگی هیات‌های دانش‌آموزی است، گفت: در دهه کرامت از بین هیات‌هایی که طرح‌های خوب و مهمتری داشتند، انتخاب کردیم و امروز آن‌ها در این اردو حضور پیدا کرده‌اند تا مقدمه‌ای برای شروع طرح‌های خوب و فرهنگی در سال‌های آینده باشد.

مدیرعامل موسسه موقوفه زائر آستان قدس رضوی افزود: آینده این طرح بسیار خوب و موفق خواهد بود و ما هم در آستان قدس رضوی هر کمکی که بتوانیم دریغ نخواهیم کرد.

دانش‌آموزخبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار