مدیر‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی‌:

اطلاع‌رسانی دقیق رویداد‌ها از مهم‌ترین وظایف روابط‌عمومی‌ها‌‌ست

مشهد (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در سومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان‌، اطلاع‌رسانی دقیق را حائز اهمیت دانست و گفت ‌این جلسات مشورت و جمع‌بندی نظرات است و به کار تحرک می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع‌رسانی دقیق رویداد‌ها از مهم‌ترین وظایف روابط‌عمومی‌ها‌‌ست

‌سید‌امیر شوشتری؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی‌ با تقدیر از اقدامات اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در خصوص پوشش برنامه‌ها و تولید محتوا گفت: کارها عالی انجام می‌شود ولی باید آن را توسعه داد در این راستا می‌توان از برون‌سپاری هم بهره برد.

وی افزود: ورودی‌های شبکه اطلاع‌رسانی بسیار مهم است و آموزش و پرورش خراسان رضوی با گستردگی خود و ظرفیت بالای ادارات شهرستان‌ها و معاونت‌ها باید با هم‌‌‌افزایی از همه ورودی‌ها بهره ببرد.

شوشتری بر تدوین بانک اطلاعات، لیست پیامک‌های مورد نیاز ۶ ماه آینده خانواده‌ها، دانش‌آموزان و همکاران تاکید کرد و گفت: اتفاقات مهم و موردنیاز باید به راحتی در دسترس دانش‌آموزان، اولیا و همکاران قرار بگیرد، حتی موارد مهم در تابلوهای تبلیغاتی اطلاع‌رسانی شود.

وی بر اولویت قرار دادن رسانه‌ای مدارس سند تحولی در سال جدید تاکید کرد و گفت: این مدارس از عید به بعد در حال ارزیابی هستند.

شوشتری در پایان از اهمیت شبکه‌سازی و ارتباط با سایر دستگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی اخبار گفت.

حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن توضیح مصوبات و اقدامات انجام شده گفت‌: نشان دادن جلوه‌های ایثار و فداکاری معلمان و موفقیت‌های دانش‌آموزان بسیار مهم و ضروری است‌.

وی دانش‌آموزان را خبرنگاران و رابطانی فعال و خلاق خواند و بر همکاری با دانش‌آموزان پانا تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار