روابط عمومی یک فضای کاری و اداری صرف نیست، بلکه تلفیقی از دانش، هنر و توانمندی است

مشهد(پانا)- معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانس که به طور مشترک میان کارشناسان روابط عمومی و کارشناسان امور بانوان ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد اعلام کرد روابط عمومی یک فضای کاری و اداری صرف نیست، بلکه تلفیقی از دانش، هنر و توانمندی است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی یک فضای کاری و اداری صرف نیست، بلکه تلفیقی از دانش، هنر و توانمندی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام، معاون هماهنگی این اداره کل در این جلسه گفت: فضای کاری در روابط عمومی خاص و ویژه است. روابط عمومی یک فضای کاری و اداری صرف نیست، بلکه تلفیقی از دانش، هنر و توانمندی است.

وی افزود: بخش عمده خوش نامی یک سازمان به روابط عمومی آن سازمان وابسته است و عواملی همچون کثرت جامعه مخاطب، پهنای جغرافیایی بی نظیر و تنوع گسترده موضوع این حوزه را در آموزش و پرورش حساس تر و مهم تر نموده است.

شادکام تصریح کرد: بخش عمده ای از کار روابط عمومی هنر است که منجر به تبلور خلاقیت و ابتکارات خواهد شد و این کار بدون عشق، علاقه و دلسوزی میسر نخواهد شد.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: هیچ سازمانی به اندازه آموزش و پرورش به بانوان بهاء نداده است و نسبت پرسنل بانو به پرسنل آقا در این سازمان نسبت به سایر سازمان ها بالاتر است.

وی اظهار کرد: بانوان شاغل جدای از کار اداری باید نقش مادری و همسری خود را نیز پس از زمان اداری ایفا نمایند که این نقش بسیار حائز اهمیت است.

شادکام ادامه داد: نقش مادری بانوان شاغل را هیچ کس نمی تواند برعهده بگیرد و این نقش نباید ذره ای آسیب ببیند و مدیران باید به این نقش توجه ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: در ایام شیوع کرونا بانوان با مدیریت بهداشت روان خانواده نقشی بی بدیل را ایفا کردند که این موضوع جای قدردانی دارد.

در پایان این جلسه از مهرداد صادقلی کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد به عنوان نماینده کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار