رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

نظارت بر بوفه های مدارس به طور جدی در دستور کار است

مشهد (پانا)- رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نظارت بر بوفه های مدارس به طور جدی در دستور کار است.

کد مطلب: ۹۸۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر بوفه های مدارس به طور جدی در دستور کار است

مهدی مجیدی فرد سخنگوی این اداره کل با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص توزیع کیک های مشکوک اظهار کرد: لازم است مدیران مدارس، معلمان و اولیاء ارجمند در این خصوص اطلاعات لازم را به دانش آموزان ارائه کنند و خانواده ها حتی الامکان از مواد غذایی خانگی برای تغذیه میان وعده دانش آموزان در مدارس استفاده نمایند.

وی افزود: همکاران ما در اداره سلامت و سازمان دانش آموزی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نظارت بر بوفه های مدارس را به طور جدی در دستور کار دارند و این نظارت ها به شکل جدی تر و با کمیت بیشتری نسبت به گذشته صورت می گیرد.

مجیدی فرد همچنین خاطر نشان کرد: به مدیران محترم مدارس هم تاکید شده همچون گذشته مواد خوراکی بوفه های مدرسه را از مراکز معتبر و شرکت هایی که دارای تاییدیه های لازم هستند تهیه نمایند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان از ارسال دستورالعمل های لازم در این خصوص به مدارس نیز خبر داد و تصریح کرد: بخشنامه ها و دستورالعمل های آموزشی و پیشگیری به مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سطح استان ارسال شده و اجرای آن ها مورد تاکید قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار