رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد؛

دستگیری ۵ عنصر اصلی همکاری با کوروش کمپانی در کشور

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت تا به این لحظه ۵ عنصر اصلی و وارد کننده اصلی همکار با این شرکت دستگیر شده‌اند. همچنین بالغ بر ۵ هزار نفر شکایت خود را از کوروش کمپانی به پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۵ عنصر اصلی همکاری با کوروش کمپانی در کشور

سردار حسین رحیمی صبح امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در نشست خبری خود با خبرنگاران با اعلام این خبر که پلیس امنیت اقتصادی فراجا، قرارگاه انتظامی امین را برای برخورد با تخلفات در ایام نوروز تشکیل داده است، اظهار کرد: برای ما تعطیلی معنا ندارد زیرا مجرمین تعطیلی ندارند. همچنین آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت، شعار نوروزی فراجا است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه طی یازده ماه اخیر ۹۲۲ فقره پرونده کالای احتکار شده به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان تشکیل شده است، گفت: رشد این کشفیات ۱۳۷ درصد بوده و ۹۵۹ نفر نیز در این راستا دستگیر شده‌اند‌.

وی در ادامه به کشفیات ۲۶ هزار میلیاردی در حوزه اخلال در نظام اقتصادی، تولیدی، صادرات و بازار ارز و سکه اشاره کرد و بیان کرد: با استفاده از توان اطلاعاتی و امنیتی موفق شدیم ۱۲۳۸ متهم را دستگیر کنیم که ۲۲ درصد در تشکیل پرونده و ۲۲ درصد از منظر ریالی در حوزه کشفیات اخلال در نظام اقتصادی رشد داشته‌ایم. 

رحیمی در بخشی دیگر از سخنان خود به دستگیری ۲۰۱ فرد فعال در حوزه پولشویی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رشد ۸ درصدی را نسبت به سال قبل در حوزه دستگیری این افراد شاهد بوده‌ایم‌.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی درباره آخرین جزئیات پرونده شرکت کوروش کمپانی گفت: تا به این لحظه ۵ عنصر اصلی و وارد کننده اصلی همکار با این شرکت دستگیر شده‌اند. همچنین بالغ بر ۵ هزار نفر شکایت خود را از کوروش کمپانی به پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرده‌اند و 25 سلبریتی به پلیس امنیت اقتصادی دعوت شدند و وجوهی که دریافت کرده بودند را به حساب اعلام شده توسط قوه قضاییه عودت دادند.

وی اضافه کرد: البته این افراد از نظر پلیس امنیت اقتصادی قصوری ندارند چرا که شرکت به آن‌ها تبلیغ داده است و در آن زمان مجوز قانونی وجود داشته است ولی بعدا تخلف کرده است؛ این سلبریتی‌ها حدود ۳۵۰ میلیون تومان برای تبلیغ پول گرفته بودند. 

وی افزود: بدهی کوروش کمپانی به مردم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است؛ برای دستگیری رئیس شرکت کوروش کمپانی اعلان قرمز گرفته شده و پلیس اینترپل در حال پیگیری است. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار