کشف ۱۹ تن غذای قاچاق حیوانات خانگی در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۹ تن غذای حیوانات قاچاق از ساختمان در جنوب تهران خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۹ تن غذای قاچاق حیوانات خانگی در جنوب تهران

سرهنگ مهدی افشاری در این‌باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ چندی پیش گزارشی در خصوص دپو و نگهداری غذای حیوانات در ساختمانی واقع در جنوب تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده، ادامه داد: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که مالک ساختمان مقداری غذای حیوانات قاچاق را تهیه و در این ساختمان پنهان کرده است. درهمین راستا نیز نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و مجوزهای لازم برای انجام عملیات انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در اجرای دستور قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: این افراد موفق شدند ضمن دستگیری مالک ساختمان اقدام به بازرسی از محل کنند که در جریان آن ۱۹ هزار و پنج کیلوگرم غذای حیوانات قاچاق که فاقد هرگونه بارنامه و مدارک و مجوزهای قانونی و گمرکی بود، کشف و ضبط شد.

افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند؛ گفت: مالک ساختمان نیز دستگیر و با تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار