کشف بیش از 14 هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت با تلاش ماموران این پلیس 20 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و انواع دارو قاچاق در داخل یک شرکت خصوصی کشف شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 14 هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک شرکت خصوصی در شمال تهران مطلع و پس از هماهنگی های قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیاتی پلیسی 14 هزار و 124 عدد انواع تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کلیه اقلام کشف شده در اختیار نمایندگان مربوط قرار گرفت.

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: هویت مالک کالای کشف شده شناسایی شده است و دستگیری متهم به علت حضور وی در خارج از کشور کماکان در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار