امام جمعه تبریز:

طوفان الاحرار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی قرار گرفته است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز طوفان الاحرار را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طوفان الاحرار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی قرار گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبربز، گفت: بعد ازحمله تروریستی در مسکو، این بار دنیا با شوک حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق مواجه شد و لذا برای اینکه بدانیم چرا سرداران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در مواجهه با ایران تصمیم بر این گرفتند تا به صورت مشخص، مکان دیپلماتیک  که متعلق به ایران است مورد هدف قرار دهند و قانون و حقوق بین المللی را بی‌ارزش نکنند تا حدود بسیار زیادی برای مردم دنیا مشخص شود.

وی ادامه داد: طوفان الاحرار در آخرین جمعه رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی قرار گرفته است که در این راستا حضور پرشکوه و پر شور امسال مردم شریف ایران و دنیا در روز  جهانی قدس، تاثیرات زیادی خواهد گذاشت و قطعا پیامی تاثیر گذار نیز در اثر همین اتفاق به وجود خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در فضای بسیار  متفاوت و مختلف و در سالی جدید با مشارکت های منطقه‌ای و بین المللی برگزار شد که روز قدس یکی از ماندگار‌ترین اقدامات در این خصوص می‌باشد که نتیجه آن امام راحل است چرا که ایشان به طور مستقیم در خصوص نابودی و محو اسرائیل و رژیم صهیونیستی صحبت کردند و روز قدس را راهبردهای تحقق این هدف ثابت کرده اند.

وی افزود: هنر و استعداد انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته، ماندگار کردن آرمان‌ها و هدف‌های والای امام راحل بود که آرزوی رهایی قدس شریف و آزادی سرزمین فلسطین از دست رژیم صهیونیستی و ایجاد آرامش برای مردم فلسطین از جمله اهداف امام راحل بوده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در پایان خاطرنشان کرد: اعلام روز قدس با دستوری از سوی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و برای شکل گیری و راه اندازی مقاومت در مناطق جنگی به عنوان‌ سیاست اثبات شده از سوی جمهوری اسلامی بوده است و لذا در این خصوص امید است با همراهی مردم قدس شریف آزاد شود.

دانش‌آموز خبرنگار : سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار