نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس نماد همبستگی جهانی است

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز قدس گفت‌ روز قدس نماد همبستگی جهانی است و حرکت رو به زوال رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده و توقف نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس نماد همبستگی جهانی است

‌عباس صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: روز قدس، روز نمایش همبستگی جهانی در حمایت از ملت مظلوم و قهرمانی است که حتی یک قدم از مقابله با این غده بدخیم پا پس نکشیده است.

وی ادامه داد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب "حرکت رو به زوال رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده و توقف نخواهد داشت" و روزی خواهد رسید که روز قدس که ابتکار حکیمانه بنیان‌گذار انقلاب است، به عنوان روز حیات اسلام و نماد مقاومت ملت‌های آزادی‌خواه سراسر جهان در تاریخ ماندگار شود.

صوفی تصریح کرد: بعد از عملیات برق‌آسا و شگفت‌انگیز «طوفان‌الاقصی» که بر‌هم زننده معادلات بود، در ۶ ماه اخیر، هر روزه فریاد آزادی‌خواهان علیه جنایت‌های رژیم سفاک اسرائیل، در گوشه گوشه دنیا طنین‌انداز شده و هر روز، روز قدسی را رقم زده است.

وی ضمن محکومیت جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش و با عرض تسلیت به خانواده معزز شهدای اخیر سفارت کشورمان در سوریه، تاکید کرد: اقدامات اخیر بار دیگر ضعف و زوال رژیم غاصب اسرائیل را به همگان ثابت کرد.

صوفی در پایان از یکایک مردم مومن و روزه‌دار همدان، بالاخص دانش‌آموزان، به جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار پانا: ثمینه نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار