برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه‌سرا

صومعه‌سرا (پانا) - ‌‌راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه‌سرا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه‌سرا

مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس‌، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  در صومعه‌سرا با حضور حماسی مردم برگزار شد. مردم ‌صومعه‌سرایی در ‌مناطق این شهرستان گرد هم آمدند و بانگ الله اکبر و مرگ بر اسرائیل و آمریکا را سر ‌دادند.

امروز مردم غیور صومعه‌سرا بار دیگر در صحنه حاضر شدند تا اتحاد و همبستگی خود را نشان جهانیان دهند. امروز پیر، جوان، کوچک، بزرگ، دانش‌آموز‌، دانشجو، فرقی نداشت و همگی با ایستادگی خود ثابت‌قدم ماندند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه‌سرا از خیابان امام، جنب سپاه پاسداران به سمت بقعه متبرکه سید جعفر آقا و مسجد جعفری روانه شدند و نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در آنجا به پا داشتند.

پرویز امیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا گفت: «امروز روز جهانی قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هست همه دانش‌آموزان و فرهنگیان محترم همصدا با آحاد مردم ایران اسلامی حضور پرشور پیدا کردند و بار دیگر تو دهنی به آمریکا و اسرائیل و به استکبار جهانی زدند و ثابت کردند که پای انقلاب هستند.»

وی افزود: «مردم با حضور در این راهپیمایی باشکوه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ثابت کردند که پای انقلاب هستند و پشت سر و هم‌صدا با رهبر معظم انقلاب بر علیه استکبار جهانی هستند‌.»

 دانش آموز خبرنگار: ریحانه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار