فرماندار خداآفرین تاکید کرد:

ضرورت توجه به ساختار گردشگری

خداآفرین (پانا) - فرماندار خداآفرین، خواستار توجه به ضرورت‌های یک ساختار گردشگری به عنوان توسعه مناطق مرزی برای گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی شد.

لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به ساختار گردشگری

فرماندار خداآفرین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: سهل‌انگاری در مطالبه‌گری موجب عدم برخورداری از امکانات به‌ویژه امکانات زیرساختی شهرستان شده است. بنابر این باید مسئولان به عنوان یک تکلیف و با نگاه ویژه و روحیه مطالبه‌گری دغدغه‌مند در برنامه‌ریزی، پیگیری‌های لازم را در راستای توسعه و آبادانی شهرستان انجام دهند.

وی با اشاره به پتانسیل وجود منطقه آزاد ارس، تلاش، همکاری و پشتیبانی این سازمان در تامین امکانات زیرساختی در این شهرستان و ساماندهی پل‌های تاریخی با رعایت مسائل فرهنگی و اجتماعی برای استفاده گردشگران را خواستار شد.

فرماندار خداآفرین گفت: در خصوص توزیع سوخت، افزایش سهمیه آرد، حضور پزشکان متخصص و عمومی و تامین نان و کالاهای اساسی به علت افرایش مصرف در ایام تعطیلات نوروز برای مسافران تمهیدات و اقدامات لازم از سوی کمیته‌ها و کارگروه‌ها انجام و پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس نیز در این جلسه با بیان اینکه گردشگری، بزرگترین فرصت و یک صنعت پررونق بوده وذی‌نفع آن خود مردم محلی است، افزود: خداآفرین در حوزه گردشگری، ظرفیت زیادی دارد و تلاش می‌شود تا از مسیر تبریز -جلفا - خداآفرین با انجام اقدامات گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی منطقه رونق یابد.

محمدزاده در ادامه بر مطالبه‌گری و پیگیری‌ مسئولان ادارات با پشتیبانی منطقه آزاد ارس در راستای رونق شهرستان با تعامل و همکاری تاکید کرد.

وی احداث پارک مجهز در محدوده پل‌های تاریخی، دهکده توریستی، ساماندهی مزار شهدای گمنام، جذب سرمایه‌گذار و واگذاری‌های صنعتی، آسفالت‌ریزی، تمهیدات اسکان، پوشش آنتن تلفن همراه و احداث نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در مناطق گردشگری را از اولویت‌ها و دستورکار این سازمان نام برد.

دانش‌آموزخبرنگار: آیلار جعفری‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار