اعلام نتایج جشنواره ورزشی روز دانشجو پردیس شهید بهشتی مشهد

مشهد (پانا)- کارشناسی تربیت بدنی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد نتایج جشنواره ورزشی روز دانشجو را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۸۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج جشنواره ورزشی روز دانشجو پردیس شهید بهشتی مشهد

بر اساس گزارش کارشناسی تربیت بدنی پردیس شهید بهشتی، در رشته والیبال این جشنواره، که با شرکت 6 تیم 8نفره برگزار شد، تیم الهیات 97 به مقام قهرمانی رسید و تیم های تربیت بدنی 96 و تربیت بدنی 95 به ترتیب دوم و سوم شدند.

بنابر این گزارش، در این جشنواره در رشته تنیس روی میز 17 دانشجو با هم به رقابت پرداختند که در پایان مسعود جلالی، میثم نوروزیان و امیر جاوید به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات دارت این جشنواره که روز 19 آذر برگزار شد، 61 نفر شرکت نمودند که در پایان امیررضا کروژده ، هاشم محمدی ، مهدی وحدتی پور به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

مسابقه مچ اندازی این جشنواره نیز در تاریخ 11 آذر ماه در سالن کشتی زنده یاد سید جعفر موسوی برگزار گردید که در نهایت در وزن 60 کیلو گرم مرتضی ابوچناری، در وزن 65 کیلو گرم محمد زارعی زرمهری، در وزن 70 کیلو گرم مصطفی توماج، در وزن 80 کیلو گرم رضا مومنی و در وزن 90 کیلو گرم هادی آراسته به مقام قهرمانی دست یافتند.

در رشته فوتسال، رقابت ها همچنان ادامه دارد که نتایج پایانی آن متعاقباً اعلام می گردد.

گفتنی است این مسابقات به همت کارگروه تربیت بدنی شورای صنفی و تحت نظارت کارشناسی تربیت بدنی پردیس شهید بهشتی برگزار گردید. همچنین دانشجویان علی بیات (والیبال) ، مهدی وحدتی پور و جواد شریفی (تنیس روی میز)، علی احمدی و مهدی حسن پور (دارت )، سعید محمدیان و احمد حیدری ( مچ اندازی ) و گروه دانشجویی داوری والیبال در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار