استاندارخراسان جنوبی: 55 مصوبه ره‌آورد سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف

بیرجند(پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی در نشست جمع‌بندی سفر ۲ روزه به شهرستان خوسف گفت: هدف از سفرهای شهرستانی این است که علاوه بر دیدارهای بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلات آنان، پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها را پیگیری و با تامین بودجه آنها را تعیین تکلیف کنیم.

کد مطلب: ۹۴۸۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندارخراسان جنوبی: 55 مصوبه ره‌آورد سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف

محمدصادق معتمدیان افزود: ۵۵ مصوبه در بخش‌های مختلف ورزشی، آموزشی، زیرساختی، تامین آب و صنعتی در سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان خوسف تصویب شد.


وی بیان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران نیز انتظار داریم با تعاملات و چانه زنی ردیف‌های ملی را برای اتمام برخی پروژه‌ها جذب کنند، چراکه با اعتبار کنونی در استان نمی‌توان پروژه‎ها را به سرانجام مطلوب رساند.


استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مصوباتی را که در شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود، لازم الاجرا دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای اجرایی کردن مصوبات سفرهای شهرستانی به کار گیرند.


معتمدیان یادآور شد: سفرهای شهرستانی و پیگیری مطالبات مردم تاکنون تجربه موفقی بوده است چراکه در ماه‌های اخیر در چندین حوزه اعتبارات استان چند برابر افزایش یافت.


استاندار خراسان جنوبی گفت: باید از اعتبارات دستگاه‌های غیردولتی در کمک به اشتغال و سرمایه‌گذاری استفاده کنیم و در این زمینه با حضور مسئولان کشوری تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است.


معتمدیان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: برای کارهای بزرگ خود را آماده کنید.


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مدیران و فرمانداران باید از این توجه دولت و سایر بخش‌های حاکمیتی کشور به استان نهایت استفاده را ببرند.
معتمدیان اظهار داشت: شهرستان خوسف پهناور و دارای جمعیت کم است، لذا یکی از اولویت‌های نخست ما در این شهرستان توسعه کشت‌های گلخانه‌ای است که در مصوبات سفر نیز قید شد.


استاندار خراسان جنوبی گفت: در مباحث توسعه‌ای ترویجی و آموزشی باید اقدام شود استانی با اقیلم خشک و منابع محدود هستیم و باید از تجربیات استان‌های موفق مانند یزد استفاده کنیم.


معتمدیان عنوان کرد: شهرستان خوسف در حوزه‌ معدن و سنگ‌های نیمه قیمتی نیز ازظرفیت‌های خوبی برخوردار است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

او بوم‌گردی و گردشگری را یکی از اضلاع توسعه استان دانست و گفت: شهرستان خوسف از مسیرهای عبور و مرور سایر استان‌هاست که برای توسعه بوم‌گردی و گردشگری از ظرفیت منحصر به فردی برخوردار است.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دولت جمهوری اسلامی در حوزه گردشگری بایدها و نبایدهایی وجود دارد افزود: توسعه همه جانبه از اولویت‌های ماست اما توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی مهم و از خطوط قرمز ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار