استاندار قزوین؛

زمین مورد نیاز احداث مسکن به ستاد اجرایی امام واگذار می شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: زمین مورد نیاز برای احداث ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان واجد شرایط را در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قرار می‌ گیرد.

کد مطلب: ۹۴۱۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
زمین مورد نیاز احداث مسکن به ستاد اجرایی امام واگذار می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،علی اکبر محرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام به همراه علی نیکزاد مدیرعامل این مرکز با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این دیدار گفت: در استان قزوین به دلیل گرانی و محدودیت زمین در زمینه ساخت مسکن مشکلاتی داریم اما مسکن مهر توانسته بخشی زیادی از نیازها را تأمین کند.

وی اضافه کرد: مسکن مهر در استان قزوین که در زمان وزارت آقای نیکزاد ساخته شد یکی از طرح‌های خوب کشور بود و کیفیت فنی ساخت این مجموعه در استان بهتر از نقاط دیگر بود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در استان قزوین هر جا که ستاد اجرایی زمین مناسبی برای احداث شناسایی کرد آمادگی داریم مقدمات واگذاری آن را فراهم کنیم تا عملیات ساخت آغاز شود.

زاهدی بیان کرد: در کنار زمین ۲۰ هکتاری در محدوده مهرگان چند قطعه زمین دیگر توسط معاونت عمرانی به ستاد اجرایی حضرت امام معرفی می‌شود تا در صورت موافقت برای واگذاری و طی مراحل قانونی اقدام شود.

استاندار قزوین از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت مسکن برای نیازمندان استان قزوین استقبال کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار