برگزاری بیست و دومین شورای نظارت بر مدارس و مراکز منطقه 18

تهران (پانا) - بیست و دومین شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی در منطقه 18 با حضور عطاءاله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و دومین شورای نظارت بر مدارس و مراکز منطقه 18

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، عطاءاله فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه، در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی ضمن تأکید بر افزایش فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی، خواستار نظارت مستمر بر کارکرد این مراکز شد و گفت: از مدارس و مراکز غیردولتی انتظار می رود عملکرد خود را ارتقاء دهند و توانمندی خود را بیش از پیش نشان دهند و عینی تر و تخصصی تر عمل نمایند.


وی افزود: منطقه18 ظرفیت رشد را هم از لحاظ دانش آموزی و هم نیروی انسانی دارد فقط باید میدانی تر وارد شویم و برای کیفی سازی مدارس راهکارها و هر توانمندی که می توان ارائه داد را در جلسات پیشنهاد کنند تا با همفکری و تبادل نظرات، بتوان بهترین پیشنهاد را عملی کرد.


مدیر آموزرش و پرورش منطقه 18 تصریح نمود: درراستای کیفیت بخشی کارکردهای آموزشی و پرورشی، مراکز غیردولتی باید تعامل خود را با دیگر مدارس و اداره آموزش و پرورش منطقه، افزایش دهند.


در این جلسه مباحثی همچون پیگیری مصوبات جلسه شورای نظارت، بررسی پرونده تأسیس، حقوقی، تمدید مجوز، توقف و توسعه و پیگیری موارد مشاهده شده در بازدید از مدارس و مراکز غیر دولتی بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار